PKO BP wydaje pilny komunikat dla klientów. Te usługi będą niedostępne
Warszawa, 5 października 2023 r. – PKO Bank Polski informuje swoich Klientów o planowanych pracach technicznych, które wpłyną na dostępność niektórych usług bankowych w najbliższy weekend. Zmiany są niezbędne w celu zapewnienia jeszcze wyższej jakości świadczonych przez bank usług.
Szczegóły planowanych prac technicznych:
- Sobota, 7 października, od godz. 23:00 do godz. 2:00 następnego dnia, Klienci nie będą mogli korzystać z:
- serwisu internetowego i telefonicznego iPKO,
- aplikacji mobilnej IKO,
- funkcji otwartej bankowości,
- serwisu i aplikacji mobilnej iPKO biznes,
- serwisu i aplikacji mobilnej PKO Junior,
- płatności w sklepach internetowych za pomocą usługi „Płacę z iPKO”.
- Warto zwrócić uwagę, że choć wszystkie karty będą działać bez zakłóceń w bankomatach i sklepach stacjonarnych, mogą wystąpić chwilowe problemy z płatnościami kartą w internecie.
- Niedziela, 8 października, od godz. 2:00 do godz. 5:00 przewidziane są krótkotrwałe przerwy w dostępności wyżej wymienionych usług.
Z uwagi na powyższe, Bank zaleca Klientom zaplanowanie i wykonanie wszystkich ważnych transakcji bankowych przed wskazanym terminem prac technicznych.
Prace są niezbędnym elementem dbałości banku o bezpieczeństwo i komfort korzystania z usług przez Klientów. PKO BP przeprasza za wszelkie utrudnienia i prosi o zrozumienie. Dzięki temu rodzaju działaniom Bank może wciąż rozwijać się i oferować swoim Klientom nowoczesne i bezpieczne rozwiązania.
Z zawodu językoznawca i tłumacz języka angielskiego. W redakcji od samego początku.