Ciekawa oferta IKEI na Black Friday! „To, co dobre, niech się nie kończy”

Szwedzka sieć sklepów również przygotowuje się na tegoroczny Black Friday, jednak w bardziej ekologicznej odsłonie. Kampania „To, co dobre, niech się nie kończy” może zainspirować wielu klientów oraz dostarczyć mnóstwo cennych informacji i pomysłów

Fot. Pixabay

Black Friday wypada 24 listopada jednak promocje i okazyjne oferty sklepów pojawią się już tydzień przed, w tak zwany Black Week. Jednak nie wszystkie sklepy biorą w nim udział. Dla szwedzkiej sieci IKEA jest to idealna okazja aby promować Green Friday  i ideę wykorzystywania już wyprodukowanych przedmiotów i mebli.

Tegoroczna kampania „To, co dobre, niech się nie kończy” ma na celu inspirowanie nie tylko do niewyrzucania, ale także do odnawiania przedmiotów, które noszą ślady użytkowania. Ponadto na Klubowiczów i Klubowiczki IKEA Family czekają też atrakcyjny konkurs i aktywności promujące zrównoważony tryb życia w domu. Historia Green Black Friday sieci sięga roku 2018.

W konkursie uczestnicy mają okazję podzielić się własnymi kreatywnymi pomysłami na odświeżenie lub danie „drugiego życia” produktom IKEA. Nagrody to 300 indywidualnych konsultacji z doświadczonymi projektantami i projektantkami IKEA. Ponadto, w 18 i 25 listopada w sklepach stacjonarnych (oprócz IKEA Targówek) będą miały miejsce kreatywne warsztaty dla dzieci pod nazwą „EkoKreacje: projektowanie i ozdabianie tekturowych mebli”. W nich najmłodsi będą mogli zaprojektować własne meble zgodnie z zasadami cyrkularnego wzornictwa.

Do końca miesiąca również odbywać się będą aktywności edukacyjne, między innymi cztery stacje z ciekawymi i zabawnymi historiami produktów ze wskazówkami jak o nie dbać na co dzień, by przedłużyć ich życie. Można się z nimi zapoznać poprzez zeskanowanie kodów QR umieszczonych w przestrzeni sklepu.

IKEA poważnie podchodzi do spraw związanych z dbaniem o środowisko. Ponad połowa produktów dostępnych w ofercie sieci wykonana jest z materiałów pochodzących z recyklingu i odnawialnych. Od 2021 roku sklep oferuje usługę „Oddaj i Zyskaj”, w celu inspirowania konsumentów do podejmowania zrównoważonych wyborów i tym samym przeciwdziałać nadmiernej produkcji odpadów.

Usługa pozwala na oddawanie używanych mebli z asortymentu IKEA do sklepu w zamian za kartę refundacyjną o wartości maksymalnie 50 procent pierwotnej ceny produktu, do bezterminowego wykorzystania. Jak wyjaśnia Wiktoria Płocha, Liderka ds. Zrównoważonego Rozwoju w IKEA Retail Polska, misją sieci jest tworzenie lepszego życia dla ludzi, obejmując nie tylko mieszkania ale również całą planetę.

„Wierzymy, że nasze usługi wspierające cyrkularność znacząco przyczyniają się do realizacji wizji IKEA, a rosnące zainteresowanie nimi, z roku na rok potwierdza, że idziemy w dobrą stronę. W roku finansowym 2023, dzięki usłudze „Oddaj i Zyskaj”, udostępniliśmy do ponownej sprzedaży 3501 produktów, co stanowi aż 3,5-krotny wzrost w porównaniu do roku 2022.” – dodaje.

Źródło: eska.pl

Obserwuj nas w Google News
Obserwuj
Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl