Oburzeni na Biedronkę klienci zapowiadają, że idą do Lidla i chcą rezygnować z kart i aplikacji. „Odwiedzę Lidla, mimo że muszę nadjechać”
Biedronka niespodziewanie i wbrew pierwotnym intencjom „zrobiła reklamę” konkurencji. Klienci są wściekli na dyskont i zapowiadają, że pójdą do Lidla.
Biedronka wpadła wczoraj na pomysł rozesłania do swoich klientów SMS o promocjach. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że w wiadomościach odwołała się do produktów konkurencji. Szerzej o sprawie napisaliśmy w poprzedniej informacji. W skrócie: wiadomości SMS bardzo nie spodobały się klientom i wielu z nich zapowiada na profilu Biedronki, że pójdą do konkurencji. Do tej pory komunikacja dyskontów z klientami była bardzo dobra. Agencje odpowiadające za social media i akcje promocyjne spisywały się niemal wzorowo, nie było tez problemów z dowiedzeniem się np. o dostępność produktów. Wczoraj jednak klienci dali wyraz swojego niezadowolenia na profilu sklepu.
To tylko niektóre komentarze klientów:
- Widzę, że dzisiejsze smsy nie tylko mnie zszokowały. Szczyt żenady osiągnięty jutro rano odwiedzę Lidla, mimo że muszę trochę dalej nadjechać
- Dzięki Biedronka, idę jutro na zakupy do Lidla
- Dzięki za SMSa i zachętę do pójścia do LIDLa.
- Właśnie mnie zacheciliscie do zakupu masła w Lidl Polska
- Dzięki za sms, kupię jutro mandarynki w Lidlu XDDD
- Brawo biedronka za sms, idę do Lidl po masło!
- Widzę, że dzisiejsze smsy nie tylko mnie zszokowały. Szczyt żenady osiągnięty. Jutro rano odwiedzę Lidla, mimo że muszę trochę dalej nadjechać
Niektórzy klienci pytają też jak wypisać się z SMS-ów i programu lojalnościowego.
– W jaki sposób można usunąć swój numer z waszej bazy SMS? Jeśli rozwiązaniem jest usunięcie konta, to proszę o informację w jaki sposób mogę je usunąć – zapytała klientka. – Czy chcesz zrezygnować z programu Moja Biedronka? – odpowiedziała Biedronka, na co klientka odpowiedziała, że jeżeli to jedyny sposób to owszem. Wtórowała jej inna klientka.
AKTUALIZACJA [05.02.2024]
Tylko u nas! LIDL wydaje oświadczenie w sprawie SMS-ów Biedronki
Redaktor naczelny portalu. Absolwent Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.