Uwaga klienci Biedronki! Trwa awaria! Utrudnione płatności za zakupy [AKTUALIZACJA]

Dziś, od kilku godzin klienci Biedronki skarżą się na utrudnienia podczas płatności za zakupy. Mianowicie z powodu awarii nie można płacić kartą.

Fot. Pixabay / Warszawa w Pigułce

W dniu dzisiejszym w social mediach klienci Biedronki masowo zgłaszają problemy dotyczące płatności za zakupy. Zgłoszenia napływają z wielu miast, między innymi Gdańsk, Warszawa, Wrocław czy tarnowskie Góry. Awaria jednak dotyczy praktycznie sklepów tej sieci w całej Polsce. Klienci zaznaczają, że nie ma możliwości zapłacenia kartą.

Jak podaje portal Business Insider, takie problemy pojawiły się po tym, jak doszło do awarii w Banku Pekao S.A, którego klienci nie mogli płacić kartą oraz korzystać z blika. Sieć jest świadoma problemu i go potwierdza. Przedstawiciele Biedronki poinformowali portal eska.pl, że awaria została zgłoszona przez bank, który jest dostawcą usług. Wskazano, że problemy dotyczą nie tylko placówek sieci.

„Jesteśmy w stałym kontakcie z dostawcą usługi, aby wspomagać go w prowadzonych po jego stronie pracach naprawczych. Przypominamy, że przy naszych placówkach funkcjonuje ponad 2100 bankomatów, z których klienci mogą wypłacić gotówkę” – dodano.

Na ten moment jednak nie wiadomo jeszcze kiedy awaria zostanie usunięta.

[AKTUALIZACJA] Biedronka przesłała stanowisko w tej sprawie:

Awaria została zgłoszona przez bank – dostawcę usługi i dotyczyła nie tylko naszych placówek. Informujemy, że awaria u dostawcy została usunięta, a płatności w naszych sklepach już działają. Jednocześnie przypominamy, że przy naszych placówkach funkcjonuje ponad 2100 bankomatów, z których klienci mogą wypłacić gotówkę.

Obserwuj nas w Google News
Obserwuj
Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl