Gigantyczne plany znanego dyskontu w Polsce. Nawet 1000 sklepów w 10 lat!

ALDI Polska, znany dyskont spożywczy, zamierza zrewolucjonizować polski rynek detaliczny. Firma ogłosiła swoje plany na nadchodzące lata, które zakładają otwarcie aż 1000 nowych sklepów w ciągu najbliższych dziesięciu lat. To oznacza, że polscy klienci zobaczą znaczący wzrost liczby placówek tej popularnej sieci.

Fot. Pixabay / Warszawa w Pigułce

W pierwszym półroczu 2024 roku ALDI już zrealizowało ambitny plan, otwierając 10 nowych lokalizacji, w tym w Lublinie, Józefowie, Świebodzinie, Nowej Soli, Białymstoku, Tychach, Żurominie, Prudniku, Katowicach i Warszawie. Te działania wpisują się w strategię dynamicznego wzrostu, którą sieć zamierza kontynuować.

Do końca tego roku ALDI planuje przekroczyć liczbę 360 sklepów na terenie Polski, a do 2028 roku osiągnąć imponującą liczbę 650 placówek. Długoterminowy cel, to osiągnięcie granicy 1000 sklepów w przeciągu dekady, co stanowi śmiały krok w rozwoju firmy na polskim rynku.

„Ostatnie pół roku było dla nas wyjątkowo intensywne, ale jesteśmy gotowi na dalsze wyzwania,” mówi przedstawiciel #teamALDI. „Zachęcamy wszystkich do śledzenia naszego profilu, gdzie będziemy dzielić się z Wami kolejnymi etapami naszej podróży. Obiecujemy, że będziecie ciekawie!”

Rozwój ALDI w Polsce pokazuje, jak duże możliwości może otworzyć dla klientów rosnąca sieć dyskontów, oferująca szeroki asortyment produktów w atrakcyjnych cenach. To nie tylko ekspansja biznesowa, ale także tworzenie nowych miejsc pracy i dostarczanie wartościowych rozwiązań dla codziennych potrzeb konsumentów.

Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl