Będą tłumy! Japoński gigant otwiera nowy sklep w Warszawie. Niedługo otwarcie, masę niespodzianek na start
UNIQLO, znana japońska marka odzieżowa, przygotowuje się do otwarcia swojego drugiego stacjonarnego sklepu w Warszawie. Wydarzenie to, zaplanowane na 26 września 2024 roku, ma być nie tylko inauguracją nowego punktu sprzedaży, ale prawdziwym świętem łączącym kulturę japońską z polską.
Nowy salon UNIQLO znajdzie swoje miejsce w popularnej galerii handlowej Westfield Arkadia. Z powierzchnią sięgającą blisko 1300 metrów kwadratowych, będzie to znacznie większa przestrzeń niż dotychczasowy pop-up store przy ulicy Marszałkowskiej. Klienci będą mogli znaleźć tam pełną ofertę linii LifeWear, obejmującą ubrania dla kobiet, mężczyzn, dzieci i niemowląt.
Kohsuke Kobayashi, COO UNIQLO Germany & Poland, nie kryje entuzjazmu związanego z ekspansją marki w Polsce. „Po udanym starcie naszego pop-upu Wars Sawa Junior, jesteśmy zaszczyceni możliwością rozszerzenia naszej obecności na rynku i dołączenia do tętniącej życiem, kreatywnej społeczności Warszawy” – zapowiedział w oficjalnym komunikacie.
Jedną z najbardziej ekscytujących nowości w nowym salonie będzie usługa UTme!, umożliwiająca personalizację koszulek i toreb. To ukłon w stronę klientów ceniących indywidualizm i oryginalność w modzie.
UNIQLO postanowiło również mocno zaznaczyć swoje przywiązanie do lokalnej kultury. W tym celu nawiązano współpracę z polskim artystą, Bartoszem Mamakiem, znanym z podtrzymywania tradycji Polskiej Szkoły Plakatu. Mamak stworzył specjalny plakat, który będzie łączył elementy kultury japońskiej i polskiej. Dzieło to nie tylko ozdobi wnętrze sklepu, ale pojawi się również na torbach rozdawanych klientom w dniu otwarcia oraz w ofercie usługi UTme!.
Marka idzie o krok dalej w budowaniu mostu między kulturami, nawiązując współpracę z popularnymi japońskimi lokalami w Warszawie, takimi jak Happa to Mame i Vegan Ramen Shop. Szczegóły tej współpracy nie zostały jeszcze ujawnione, ale można spodziewać się ciekawych inicjatyw kulinarnych towarzyszących otwarciu.
Wisienką na torcie całego wydarzenia jest konkurs, w którym główną nagrodą będzie dwuosobowa wycieczka do Japonii. To niewątpliwie ekscytująca perspektywa dla wielu fanów japońskiej kultury i mody.
Eksperci rynku modowego zwracają uwagę, że ekspansja UNIQLO może mieć znaczący wpływ na lokalny rynek odzieżowy. Marka słynie z wysokiej jakości podstawowych ubrań w przystępnych cenach.
Redaktor naczelny portalu. Absolwent Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.