Awaria w popularnym banku! Klienci donoszą o problemach z aplikacją
Klienci Santander Bank Polska składają doniesienia o obecnych problemach z aplikacją mobilną banku oraz z logowaniem. W serwisie downdetector widzimy, że zgłoszeń przybywa, jednak bank na ten moment nie wydał żadnego komunikatu
Jak podaje serwis Downdetector, zgłoszenia od klientów Santander Bank Polska zaczęły napływać dziś po południu i szybko urosły do ponad 100 zgłoszeń i na takim poziomie utrzymują się do chwili obecnej (17:10). Użytkownicy zwracają uwagę na trudności z logowaniem oraz niedziałającą aplikację banku.
Zgłoszenia napływają z wielu regionów Polski. Najczęściej dotyczą większych miast jak Warszawa, Kraków, Bydgoszcz czy Szczecin. Również klienci w mediach społecznościowych donoszą o niedziałającej aplikacji. Zwracają uwagę na problemy pod najnowszym postem instytucji bankowej. Santander jednak na ten moment nie wydał żadnego komunikatu w tej sprawie.
Mam 28 lat i mieszkam w Warszawie od urodzenia.