Biedronka odpowiada Lidlowi. Riposta w wielkim stylu!

Lidl skomentował niedawno długie paragony, jakie klienci otrzymują od Biedronki. Sieć odpowiada.

Fot. Warszawa w Pigułce

Trzeba przyznać, że zarówno Lidl, jak i Biedronka mają świetnych marketingowców, którzy potrafią w kilka godzin przygotować ciętą odpowiedź. Taki real-time marketing trwa od pewnego czasu, ale teraz specjaliści wzbijają się na szczyty swoich możliwości.

Najpierw Lidl stwierdził, że paragon od Biedronki jest miarą długości odległości od księżyca do Ziemi. Teraz Biedronka umieściła sympatycznego owada ze swojego logo w skafandrze kosmicznym i napisała: „Długi paragon dla niektórych, wielkie promocje dla ludzkości ;)”, co jest oczywiście parafrazą słów Neila Armstronga, który, jako pierwszy człowiek stanął na powierzchni księżyca. Wykonując pierwszy krok powiedział wtedy: „To mały krok dla człowieka, ale wielki dla ludzkości”.

Sądząc po ostatnich krokach sieci nie jest to ostatnie słowo żadnej ze stron.

Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl