Coraz więcej Polaków kupuje prezenty świąteczne przez internet! Co kupują najczęściej?

Coraz więcej osób korzysta z zakupów przez internet. Jest to prosty sposób, pozwalający pozostać w domu, bez obaw o zakażenie wirusem SARS-CoV-2. Zakupy online są szybkie, często dostawa zajmuje około 1-2 dni roboczych. Co planują kupić bliskim na święta? Przeprowadzono analizę.

Fot. Pixabay

Jak się okazuje, pandemia zwiększyła zainteresowanie zakupami online. Są nawet sklepy, które planują całkowicie przekształcić się w taki rodzaj działalności. Poza tym coraz więcej firm oferuje tę możliwość, jeszcze kilka lat temu były zaledwie 2-3 spółki spożywcze, które dostarczały np. produkty spożywcze do domów. Teraz jest ich co najmniej kilkanaście.

Zakup prezentów na zbliżające się święta Bożego Narodzenia również po części przeniosły się do sieci. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez platformę analityczno badawczą UCE RESEARCH we współpracy z Grupą BLIX na próbie 1061 dorosłych, ponad 70% Polaków deklaruje, że planuje w tym roku prezenty gwiazdowe kupić przez internet. Co prawda, widząc tłumy klientów, którzy w ostatnim czasie pojawili się w sklepach mówi co innego, jednak duża część osób w obawie przez zakażeniem COVID-19 preferuje zakupy bezpieczne, z domu.

Według analiz, w tym roku najchętniej będą kupowane kosmetyki. Aż 62,1% osób deklaruje chęć ich zakupu. Na drugim miejscu są zabawki i słodycze dla najmłodszych, a także ubrania i książki. Jak tłumaczą eksperci, w przypadku kosmetyków lub zabawek ciężko nie trafić  w gust. Zazwyczaj taki prezent podoba się każdemu obdarowanemu.  Dodatkowo, są różne przedziały cenowe, a więc każdy znajdzie coś odpowiedniego, w przedziale, który jest na miarę indywidualnego budżetu kupującego. Polacy najczęściej wydają od 50 do 100 złotych na jeden prezent.

Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: [email protected]

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: [email protected]