Dwa banki ostrzegają klientów! „Wykonaj wszystkie ważne transakcje wcześniej”

Już dziś dwa banki, PKO BP oraz mBank wydały komunikaty do swoich klientów, w których informują o przerwach technicznych oraz pracach serwisowych, które zostały zaplanowane na nadchodzący weekend. Klienci w związku z tym mogą mieć do czynienia z czasowymi utrudnieniami. Zalecono, aby wszelki ważne transakcje wykonać wcześniej.

Fot. Shutterstock / Warszawa w Pigułce

PKO Bank Polski podaje w komunikacie, że w najbliższym czasie klienci muszą przygotować się na utrudnienia w dostępie do wybranych usług. Jak wyjaśniono, w niedzielę 24 listopada w godzinach od 00.00 do 12.30, z powodu prac technicznych część standardowych akcji będzie niedostępna.

Klienci nie będą mogli skorzystać z aplikacji iPKO biznes, a aplikacją IKO będzie można wypłacać pieniądze z bankomatów oraz płacić w sklepach stacjonarnych i internetowych tylko za pomocą BLIKA. Dodano jednak, że wszystkie karty będą działać w bankomatach i sklepach stacjonarnych, natomiast w ramach ochrony internetowych płatności kartą 3D-Secure dostępna będzie tylko autoryzacja kodem SMS i PIN-em do karty.

Również klienci mBanku otrzymali komunikat w sprawie nadchodzących prac serwisowych, które będą miały miejsce w nocy z soboty na niedzielę (23-24 listopada) w godzinach 2:00-9:00. W tym czasie klienci nie będą mogli płacić kartami online,  nie będzie możliwości zalogowania się do aplikacji mobilnej i na konto poprzez stronę internetową oraz złożenia jakiegokolwiek wniosku. Jak wskazano, nie będzie również aktywna mLinia i w związku z tym nie będzie można wykonać żadnej operacji.

Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl