Jak zgłosić szkodę Autocasco?
Kradzież lub uszkodzenie samochodu to z pewnością stresujące wydarzenia. Na szczęście zgłaszanie i usuwanie szkód w ramach ubezpieczenia Autocasco w LINK4 jest proste i wygodne. Wszystkie procedury związane z użytkowaniem i badaniem ewentualnych uszkodzeń są bardzo uproszczone. Niezależnie od tego, czy czekasz na zgłoszenie wypadku samochodowego, czy szkody związanej z kradzieżą i napadem.
Zgłoszenie szkody Autocasco – o tym pamiętaj
Aby proces wypłaty odszkodowania przebiegł sprawnie i bezproblemowo należy pamiętać o kilku kwestiach. Często są to drobiazgi, ale mogą wpłynąć na czas trwania likwidacji szkody, a tym samym wypłatę ubezpieczenia. Pamiętaj, aby w czasie zgłaszania szkody podać wszystkie najważniejsze informacje. Jeśli to zrobisz, nie będzie potrzeby ponownego kontaktowania się z Tobą.
Wypłata odszkodowania może również zostać opóźniona z powodu braku niezbędnych dokumentów. Niewystarczająca dokumentacja jest często przyczyną wstrzymania wypłaty ubezpieczenia. Takie z pozoru nieistotne przeszkody mogą znacząco wydłużyć czas potrzebny na sfinalizowanie sprawy. Dlatego jeszcze przed kontaktem z LINK4, upewnij się, że dysponujesz wszystkimi wymaganymi dokumentami.
Jak zgłosić szkodę z AC w LINK4
Twoje auto zostało skradzione lub uszkodzone, a Ty masz polisę AC w LINK4? Wystarczą tylko 4 proste kroki, aby zgłosić do nas szkodę i rozpocząć proces jej likwidacji. Oto one.
- Wejdź na stronę LINK4 – rejestracja szkody.
- Przygotuj potrzebną dokumentację. Chodzi tutaj o dowód rejestracyjny Twojego pojazdu, oświadczenie z miejsca zdarzenia lub dane uzyskane od policji (jeśli posiadasz) oraz numer konta, na które chcesz, żebyśmy przelali odszkodowanie.
- Następnie postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie.
- Twojej sprawie zostanie nadany numer, a my przystąpimy do likwidacji powstałej szkody lub w razie kradzieży auta do wypłaty odszkodowania.
Naprawa szkód – w LINK4 działamy sprawnie
Wysokość szkody szacujemy na podstawie dostarczonych dokumentów oraz opinii współpracującego z nami rzeczoznawcy. Dlatego skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej i ustalimy dogodny termin spotkania. Dokumentacja zebrana podczas oględzin jest podstawą do oszacowania szkody i podjęcia decyzji o wypłacie określonej sumy ubezpieczenia.
Cały proces wygląda następująco
- Zgłoszenie szkody – LINK4 nadaje sprawie numer identyfikacyjny.
- Wizyta i oględziny eksperta – szczegółowa dokumentacja miejsca i skutków zdarzenia.
- Ustalenie wysokości odszkodowania – szkody są analizowane i szacowane na podstawie wszystkich zebranych dokumentów.
- Odszkodowanie zostanie przelane na konto wskazane przez Ciebie nie później niż 30 dni po zgłoszeniu szkody.
Wynika z tego, że po zdarzeniu wypłata odszkodowania następuje bardzo szybko. W LINK4 rozumiemy, że Twój czas jest cenny, a uszkodzenie lub utrata auta może być dużą niedogodnością. Dlatego możesz liczyć na naszą pomoc i przejrzyste działania przy prowadzeniu Twojej sprawy.
W LINK4 możesz polegać na profesjonalizmie naszych pracowników. Kiedy zgłaszasz roszczenie, zadają Ci kilka pytań. To pozwoli im określić, jakie dokumenty i informacje są wymagane oraz z jakim rodzajem szkody mają do czynienia. Ułatwia to wypełnienie wszystkich dokumentów i przesłanie ich do LINK4 w jak najkrótszym czasie. Dlatego zachęcamy do wykupienia polisy AC w nasze firmie.
Skorzystaj z kalkulatora składek w LINK4 i ubezpiecz Twoje auto! Ofertę możesz poznać również w bezpośredniej rozmowie telefonicznej z konsultantem pod numerem 22 444 44 44. Polisę zakupisz nie tylko przez telefon, możesz także spotkać się z agentem współpracującym z LINK4.
Szczegółowe informacje o produktach, limitach i wyłączeniach, a także OWU dostępne są na stronie www.link4.pl.
Materiał powstał przy współpracy z LINK4.
Redaktor naczelny portalu. Absolwent Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.