„Jesteśmy po to, by ułatwiać życie” – JYSK przeprowadził metamorfozę poczekalni dla pacjentów w warszawskim szpitalu

Wizyta u lekarza, oczekiwanie na zabieg, lub wyniki często wiążę się ze stresem i niepewnością, ale na szczęście w niektórych placówkach dba się o komfort pacjentów i o to, aby ich wizyta w placówce była możliwie jak najprzyjemniejsza.

Fot. Warszawa w Pigułce

Poczekalnia jest miejscem praktycznie zawsze odwiedzanym przez każdego pacjenta. Niestety z powodów lokalowych i finansowych często jest to przestrzeń nieco jakby „zapomniana”. Poza standardowymi, nierzadko niewygodnymi krzesłami nie ma tu nic, co mogłoby chociaż trochę zwiększyć komfort oczekiwania. A nierzadko są to chwile nie tylko długie, ale i trudne. Stres w oczekiwaniu na wyniki, zmęczenie, ból – to wszystko towarzyszy oczekującym pod gabinetem.

Nawet jeśli personel placówki zdaje sobie sprawę, że poczekalnia powinna być miejscem przytulnym, wygodnym i przyjaznym, często po prostu nie ma pieniędzy, aby ją odpowiednio wyposażyć i zaaranżować. W szpitalach zawsze są pilniejsze wydatki – w końcu leczenie jest tu priorytetem, ale należy pamiętać, że dobre samopoczucie pacjenta i jego komfort są jednym z najważniejszych elementów na drodze do odzyskania zdrowia.

Stan finansów placówek ochrony zdrowie powoduje jednak, że szpitale w trosce o pacjentów muszą zwracać się o pomoc do innych podmiotów. Na przeciw tym potrzebom wyszli pracownicy firmy JYSK, którzy wolontaryjnie wyposażyli i odnowili poczekalnię dla pacjentów.

– Jesteśmy szczęśliwi, że z firmą JYSK nawiązaliśmy partnerstwo na rzecz komfortu pacjentów. Przypomnę niedawną akcję, gdy JYSK przekazał dla naszych pacjentów poduszki i kołdry bardzo dobrej jakości, których używamy bardzo intensywnie już od kilku miesięcy i widzę jak się one zachowują po praniu. Teraz pracownicy JYSK bezpłatnie pomogli nam zaaranżować przestrzeń dla pacjentów czekających na spotkanie z kardiologiem. Dzięki temu powstało wspaniałe miejsce, gdzie pacjenci będą mogli odpocząć, poczekać, a w niektórych sytuacjach nawet porozmawiać z lekarzem. Powstała przestrzeń, gdzie czasem będzie łatwiej przeprowadzić trudną rozmowę – mówi Piotr Gołaszewski, rzecznik Szpitala Bródnowskiego. – Współpraca naszego szpitala z JYSK to wspaniała sytuacja, na której wszyscy zyskują – dodaje.

W oddziale Szpitala Bródnowskiego przy ul. Poznańskiej 22 w Warszawie powstała niezwykła poczekalnia. Znana firma JYSK wyposażyła ją w komfortowe meble ogrodowe i udekorowała sztuczną roślinnością, aby czas spędzony tu przez pacjentów upłynął im możliwie jak najprzyjemniej.

W poczekalni znalazły się między innymi meble, akcesoria i dekoracje z najnowszej kolekcji dostępnej w nowym sklepie JYSK przy Alei Krakowskiej 61 w Warszawie. Można tu znaleźć między innymi szeroki wybór mebli ogrodowych i artykułów dekoracyjnych.

– JYSK udowadnia, że jest także po to, by pomagać. Dlatego również sami pracownicy sieci angażują się w wolontariat. W ten sposób stają się częścią lokalnej społeczności, a dzięki ich pomocy pacjenci Szpitala Bródnowskiego będą mieli okazję przekonać się, że nawet czas choroby może upływać lepiej – podkreśla Michał Brzeski dyrektor regionalny JYSK.

– Warto nas odwiedzić w nowej, lepszej lokalizacji przy Al. Krakowskiej 61, gdyż z okazji niedawnego otwarcia oferujemy szereg promocji i akcji specjalnych – zaprasza Sylwia Tomkowiak, Kierownik sklepu JYSK przy Al. Krakowskiej w Warszawie.

JYSK jest po to, by pomagać. Dzięki naszym meblom i artykułom dekoracyjnym można wygodnie i dowolnie zaaranżować zarówno dom, jak i ogród. Nasze produkty są nie tylko estetyczne i najwyższej jakości, ale też trwałe i łatwe w montażu. Dają też wiele praktycznych możliwości zastosowania przy różnych okazjach. Cieszymy się, że dzięki większej powierzchni w nowym sklepie są one jeszcze lepiej wyeksponowane dla naszych klientów, a pacjenci szpitala bródnowskiego będą mieli okazję się o tym przekonać – dodaje Michał Brzeski dyrektor regionalny JYSK.

Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: [email protected]

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: [email protected]