Jutro kolejna wojna w Lidlu? W poniedziałek hit cenowy

Były już wojny o karpia, Crocsy, torebki Wittchena i urządzenia AGD. Lidla zapowiedział w poniedziałek kolejny produkt oznaczony, jako hit cenowy. Tym razem chodzi o kurtki zimowe dla dzieci.

Fot. Warszawa w Pigułce

Na YouTubie rekordy popularności zdobywają filmy z „biegu o karpia”, „bitwy o torebki” czy o „urządzenie wielofunkcyjne”. Teraz do sieci może trafić kolejny film z tej serii.

Wszystko za sprawą kurtek zimowych dla chłopca i dziewczynki, które będą dostępne różnych rozmiarach w cenie 44 zł.

Biorąc pod uwagę ostatnią walkę o kurtki dla dorosłych, teraz może być podobnie. Po zdobyciu towaru, klienci wymieniali się rozmiarami i przymierzali na miejscu.

Copyright © 2016-2019 warszawawpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Powered by BLUEICE Warszawę w Pigułce obsługuje Biuro Rachunkowe MP-Consulting i Partnerzy s.c.