Kaufland ostrzega klientów! Możesz paść ofiarą oszustwa!
Kaufland wystosował komunikat dot. rozsyłania fałszywych wiadomości mailowych.
„Szanowni Państwo,
w związku z bezprawnym rozsyłaniem wiadomości mailowych i SMS zawierających nieprawdziwe informacje o możliwości otrzymania benefitów (m.in. kart podarunkowych, nagród, kredytów zakupowych) rzekomo oferowanych przez sieć Kaufland, informujemy że nasza firma nie prowadzi tego typu działań, ani tym bardziej nie współpracuje z jakimkolwiek podmiotem w tym zakresie.
Treść tych wiadomości w sposób mylący sugeruje, że są one wysyłane przez Kaufland. W szczególności podmioty rozsyłające te informacje bezprawnie posługują się logo Kauflandu oraz innymi elementami graficznymi charakterystycznymi dla marki Kaufland, a w wybranych przypadkach także marki PAYBACK.
W przypadku otrzymania tego typu wiadomości sugerujemy zachowanie szczególnej ostrożności przede wszystkim w zakresie udzielania tym podmiotom jakichkolwiek informacji czy też przekazywania danych osobowych.
W celu uzyskania rzetelnej i pewnej informacji o wszystkich aktualnych konkursach oraz akcjach promocyjnych organizowanych przez Kaufland zapraszamy na naszą oficjalną stronę internetową www.kaufland.pl. Szczegółowe informacje znajdą Państwo w zakładce: Konkursy i akcje.
Jednocześnie w przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dot. prawdziwości otrzymywanych wiadomości czy też aktualnie oferowanych przez Kaufland konkursów i akcji promocyjnych zalecamy kontakt z Centrum Obsługi Klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego znajdującego się na stronie www.kaufland.pl lub pod numerem telefonu tel. 800 300 062.” – czytamy w komunikacie.
Z zawodu językoznawca i tłumacz języka angielskiego. W redakcji od samego początku.