Kobiety zakochały się w tej marce. Liczba sklepów wystrzeliła

Monnari zwiększyła przychody za 2022 roku. Firma otworzyła nowe salony.

Fot. Pixabay

Tylko w czwartym kwartale rok do roku firma powiększyła przychody o 11,7 proc. do 93,5 mln zł. Za cały rok spółka przyniosła 288,4 mln zł przychodu, co stanowi wzrost o 24,5 proc. wobec 2021 roku.

Pod koniec 2022 roku firma miała 244 salony o powierzchni łącznej ok. 50,7 tys. mkw. Liczba sklepów powiększyła się aż o 43.

Jak pisze o sobie sama firma, „Monnari to polska marka odzieżowa z 20-letnią tradycją, stworzona dla kobiet, które cenią sobie elegancję oraz ponadczasowe, kobiece kroje. (…) Na kolekcje składają się autorskie projekty w limitowanych seriach, opracowywane przez zespół doświadczonych projektantów. Każda konstrukcja powstaje z myślą o figurach polskich kobiet, dlatego też w salonach Monnari pełne stylizacje stworzą Panie noszące rozmiary 36 – 46 jak i Plus Size (do 52). Szczególna uwaga poświęcana jest wykończeniom i detalom, które klientki Monnari cenią od lat. Monnari – modnie być sobą”.

Obserwuj nas w Google News
Obserwuj
Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl