Lidl opublikował nową reklamę. Klienci są zniesmaczeni
Lidl opublikował nową reklamę. Fanpage często łączy grę słów z tym, co widzimy w ofercie. Tym razem było podobnie. Na grafice widoczny jest cukier z podpisem: „słodki jeżu”. Internauci, zarówno ci wierzący, jak niewierzący są oburzeni.
Internauci podkreślają, że nie chodzi tylko o same użycie słowa, ale o ogólny kontekst i reklamę, która jest swoistym kijem włożonym w mrowisko. Piszą też, że nikt nie śmie kpić z Mahometa lub Buddy. Po fali krytyki Lidl usunął grafikę i podkreślił, że nie chciał nią nikogo urazić, a jedynie użyć gry słów, jak w przypadku poprzednich reklam.
Mimo wpadki fanpage Lidla jest jednym z najlepiej obsługiwanych. Praktycznie żadem wpis nie pozostaje bez odpowiedzi, pod warunkiem, że temat nie powtarzał już wcześniej.
Redaktor naczelny portalu. Absolwent Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.