Nowa sieć sklepów otworzy się w stolicy! Ma być konkurencją dla Rossmana oraz Hebe

Już w tegoroczną jesień niemiecka sieć drogerii dm zadebiutuje w Warszawie. Ma być ona konkurencyjną marką dla takich sklepów jak Rossman czy Hebe, a w ofercie będziemy mogli znaleźć wyjątkowe produkty, takie jak kosmetyki i artykuły do pielęgnacji

Fot. Shutterstock

Jak wyjaśnia Marcin Detko, dyrektor Obszaru Ekspansji dm w Polsce, sieć znajduje się w dynamicznej fazie rozwoju w Polsce i z roku na rok podwaja liczbę sklepów w naszym kraju. Obecnie znajduje się ponad 30 sklepów. Zapowiedział również, że jesienią otworzy się pierwszy sklep dm w stolicy. Zdradził również, że nie będzie to jedyny punkt na Mazowszu w tym roku. Nie podano na razie jednak dokładnej daty oraz lokalizacji.

Drogerie dm oferują szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne, higieniczne, dla dzieci i niemowląt oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy, żywność, gospodarstwo domowe, usługi foto i karma dla zwierząt. Oprócz produktów znanych marek klienci znajdą w dm także wiele marek własnych.

W punktach tych klienci będą mieli do dyspozycji również fotokioski z usługą natychmiastowego wydruku zdjęć, możliwością przygotowania personalizowanych naklejek, magnesów, czy kartek urodzinowych z własnymi zdjęciami oraz oferowane jest ekspresowe wykonanie zdjęć do różnych dokumentów. Ponadto dostępny ma być też punkt bezpłatnego pakowania prezentów, ławeczka do odpoczynku, a rodzice będą mogli skorzystać z przewijaka z zapasem pieluch. Dla najmłodszych przygotowany będzie bujany konik oraz małe wózki zakupowe.

Marka dm ma dwa centra logistyczne: magazyn w miejscowości Wypędy koło Warszawy, który obsługuje sklep internetowy dm, z kolei z magazynu w Oporowie we Wrocławiu dostarczane są produkty do poszczególnych drogerii. Jak podano w komunikacie prasowym, marka dm wyróżnia się na polskim rynku nietypową polityką cenową.

Gwarantują również atrakcyjną i trwałą cenę półkową, która nie jest podwyższana przez minimum 4 miesiące od daty ostatniej podwyżki widocznej przy każdym produkcie. Co więcej, w ofercie dm klienci znajdą setki produktów, których ceny nie urosły od ponad roku. Drugim wyróżnikiem są atrakcyjne oferty kuponów rabatowych w aplikacji dm oraz dodatkowe kupony PAYBACK.

Obserwuj nas w Google News
Obserwuj
Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl