Nowa, zaskakująca usługa w Żabce! Można naprawić i wynająć smartphona

Jak informuje sieć sklepów w komunikacie prasowym, Żabka jeszcze bardziej pomaga swoim klientom i promuje proekologiczne rozwiązania. Zamiast wyrzucać telefon można go naprawić i wypożyczyć tymczasowy 

Fot. Warszawa w Pigułce

Od 13 marca jedna z popularniejszych sieci sklepów w Polsce wprowadziła nową usługę, oferowaną we współpracy z firmą Digital Care. Klienci mają możliwość naprawy telefonu i na ten czas wynajęcia urządzenia zastępczego. Taką usługę można zamówić przez dedykowaną stronę internetową www.digitalcare.zabka.pl i nadać smartfon przesyłką kurierską w jednym z 10 tysięcy punktów Żabka.

„Uwielbiamy zaskakiwać naszych klientów, rozwijając dla nich kompleksowy pakiet Wygodnych Usług. Nowością jest możliwość naprawy smartfona z Żabką i Digital Care.” – wyjaśnia Przemysław Tomaszewski, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju usług.

Dodaje, że zamiast wyrzucić uszkodzony smartfon warto go nadać w pobliskim punkcie i przekazać do profesjonalnej i szybkiej naprawy. W ten sposób, zgodnie ze Strategią Odpowiedzialności, sieć pomaga zaoszczędzić czas, pieniądze i zadbać o środowisko, ograniczając liczbę elektrośmieci.

Usługa jest dostępna w dwóch wariantach: naprawy autoryzowanej (z wykorzystaniem oryginalnych części producenta i z zachowaniem gwarancji) lub nieautoryzowanej z wykorzystaniem wysokiej jakości zamienników. Oferowany jest szeroki zakres napraw, jak na przykład wymiana zbitej szybki, uszkodzonego wyświetlacza, portów, aparatu, głośników lub naprawę telefonu po zalaniu. Ponadto wynajem urządzeń zastępczych, na cały okres trwania naprawy, opiera się na popularnych modelach w wersji odnowionej i przyjaznej dla środowiska.

Po wejściu na stronę internetową digitalcare.zabka.pl i wskazaniu producenta, modelu smartfona oraz rodzaju uszkodzenia, Digital Care podaje orientacyjny koszt naprawy. Po wyborze opcji serwisowej, klient nadaje paczkę w Żabce, a następnie otrzymuje ekspertyzę i finalny kosztorys. Naprawa ma trwać do 7 dni roboczych od dnia zapłaty za naprawę. Każda realizacja jest objęta 90-dniową gwarancją serwisową na wykonaną naprawę. Dodatkowo, jest możliwość śledzenia statusu zgłoszenia na portalu. Naprawiony telefon można odebrać w wybranym sklepie Żabka. Pierwsze 500 klientów otrzyma również bezpłatny montaż folii ochronnej na ekran po wykonanej naprawie.

Obserwuj nas w Google News
Obserwuj
Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl