Oburzeni na Biedronkę klienci zapowiadają, że idą do Lidla i chcą rezygnować z kart i aplikacji. „Odwiedzę Lidla, mimo że muszę nadjechać”

Biedronka niespodziewanie i wbrew pierwotnym intencjom „zrobiła reklamę” konkurencji. Klienci są wściekli na dyskont i zapowiadają, że pójdą do Lidla.

Fot. Warszawa w Pigułce

Biedronka wpadła wczoraj na pomysł rozesłania do swoich klientów SMS o promocjach. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że w wiadomościach odwołała się do produktów konkurencji. Szerzej o sprawie napisaliśmy w poprzedniej informacji. W skrócie: wiadomości SMS bardzo nie spodobały się klientom i wielu z nich zapowiada na profilu Biedronki, że pójdą do konkurencji. Do tej pory komunikacja dyskontów z klientami była bardzo dobra. Agencje odpowiadające za social media i akcje promocyjne spisywały się niemal wzorowo, nie było tez problemów z dowiedzeniem się np. o dostępność produktów. Wczoraj jednak klienci dali wyraz swojego niezadowolenia na profilu sklepu.

To tylko niektóre komentarze klientów:

  • Widzę, że dzisiejsze smsy nie tylko mnie zszokowały. Szczyt żenady osiągnięty jutro rano odwiedzę Lidla, mimo że muszę trochę dalej nadjechać
  • Dzięki Biedronka, idę jutro na zakupy do Lidla
  • Dzięki za SMSa i zachętę do pójścia do LIDLa.
  • Właśnie mnie zacheciliscie do zakupu masła w Lidl Polska
  • Dzięki za sms, kupię jutro mandarynki w Lidlu XDDD
  • Brawo biedronka za sms, idę do Lidl po masło!
  • Widzę, że dzisiejsze smsy nie tylko mnie zszokowały. Szczyt żenady osiągnięty. Jutro rano odwiedzę Lidla, mimo że muszę trochę dalej nadjechać

Niektórzy klienci pytają też jak wypisać się z SMS-ów i programu lojalnościowego.

W jaki sposób można usunąć swój numer z waszej bazy SMS? Jeśli rozwiązaniem jest usunięcie konta, to proszę o informację w jaki sposób mogę je usunąć – zapytała klientka. – Czy chcesz zrezygnować z programu Moja Biedronka? – odpowiedziała Biedronka, na co klientka odpowiedziała, że jeżeli to jedyny sposób to owszem. Wtórowała jej inna klientka.

AKTUALIZACJA [05.02.2024]

Tylko u nas! LIDL wydaje oświadczenie w sprawie SMS-ów Biedronki

Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl