Ogromne kolejki i uroczyste przecięcie wstęgi. Tak wygląda nowy Lidl na Wilanowie

31 stycznia o godzinie 7:00 przy ul. Zygmunta Vogla 45 otwarty został trzydziesty trzeci sklep sieci Lidl Polska w Warszawie. Z okazji otwarcia na klientów czekają specjalne oferty produktów w promocyjnych cenach.

W nowym sklepie klienci znajdą produkty marek własnych Lidl, m.in.: „Chrupiące z Pieca” – pyszne, aromatyczne pieczywo, wędliny „Pikok”, świeże mięso „Rzeźnik”, produkty BIO czy świeże owoce i warzywa dostępne w ramach „Ryneczku Lidla”.

Firma Lidl od lat współpracuje z polskimi producentami, proponując konsumentom produkty pochodzące zarówno od branżowych liderów jak i mniejszych, lokalnych dostawców. W asortymencie sklepu znajduje się już ponad 50 produktów marek własnych oznaczonych godłem „Teraz Polska”.

W okresie od czwartku 31 stycznia do soboty 9 lutego wiele artykułów objętych zostanie specjalnymi promocjami cenowymi.

W sklepie Lidl w Warszawie znaleźć będzie można również ofertę tygodni tematycznych z produktami charakterystycznymi dla różnych kuchni świata oraz bogatą ofertę artykułów przemysłowych, które w Lidlu pojawiają się średnio trzy razy w tygodniu. W nowej placówce, klienci będą mogli nabyć m.in. szeroki asortyment tekstyliów oraz artykułów gospodarstwa domowego w bardzo atrakcyjnych cenach.

Osoby, które odwiedzą sklep Lidl w dniu otwarcia, będą mogły poczęstować się pyszną kawą i croissantami, a najmłodsi zostaną obdarowani balonami.

 Nowy sklep sieci Lidl w Warszawie ma powierzchnię sali sprzedaży wynoszącą ponad 1300 m2. W obiekcie zostało zatrudnionych 25 osób. Placówka będzie czynna od poniedziałku do soboty w godzinach od 7:00 do 22:00, a w niedziele handlowe od 8:00 do 21:00. Zmotoryzowani klienci będą mogli korzystać ze 117 miejsc parkingowych.

„W myśl hasła „Więcej na radość z życia” produkty oferujemy w atrakcyjnych, niskich cenach, podkreślając tym samym, jak pełniej cieszyć się życiem każdego dnia dzięki oszczędności czasu oraz pieniędzy. Kupujący zawsze mogą znaleźć w sklepach Lidl różnorodne artykuły i promocje. Zapraszamy wszystkich klientów do korzystania z naszej oferty w nowo otwartej placówce w Warszawie” – podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz, Communications Manager Lidl Polska.

W placówce wykorzystano ekologiczne rozwiązania m.in.:

  • instalację ogrzewania wykonaną w oparciu o gruntowe pompy ciepła,
  • odzysk ciepła z urządzeń chłodniczych,
  • energooszczędne oświetlenie LED.

Powyższe rozwiązania mają za zadanie zwiększenie efektywności energetycznej obiektu, uczynienie placówki obiektem energooszczędnym, co w konsekwencji przyczynia się do ochrony środowiska naturalnego.


Uwaga! Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiując treści i grafikę z naszej strony akceptujesz warunki umowy licencyjnej.

Copyright © 2016-2019 warszawawpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Powered by BLUEICE Warszawę w Pigułce obsługuje Biuro Rachunkowe MP-Consulting i Partnerzy s.c.
c