Okrasa i Ładocha znikną z reklam Lidla. Znamy nowych bohaterów
15 lutego w Warszawie przy ul. Płochocińskiej 202 został otwarty kolejny sklep sieci Lidl. To 31. placówka w stolicy. Dotychczasowe kampanie Lidla działały, a dyskont nie mógł narzekać na brak klientów. W stołecznych sklepach zawsze było tłoczno. Daria Ładocha i Karol Okrasa pozostaną bohaterami spotów internetowych. W telewizji wystąpi kto inny.
Jak informuje serwis finanse.wp.pl, w reklamach wystąpią aktorzy wykreowani na zwykłych klientów sklepu. Motywem przewodnim ma być „radość z życia”.
Mają oni podzielić się doświadczeniami z zakupów z ludźmi, którzy do tej pory nie mieli styczności z Lidlem i jego produktami.
Daria Ładocha i Karol Okrasa zostaną „przeniesieni” do kampanii internetowych, gdzie promowana będzie m.in. Kuchnia Lidla.
Redaktor naczelny portalu. Absolwent Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.
