Operator zwraca pieniądze klientom! Kto może złożyć wniosek?

Jak podaje Orange w swoim wpisie w mediach społecznościowych, w związku z wątpliwościami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, operator postanowił zwrócić środki, które są równowartością pobranych opłat za utrzymanie numeru w sieci. Wskazano również, że komunikat jest skierowany do byłych klientów Orange

Fot. Pixabay

Operator Orange w swoich mediach społecznościowych opublikował wpis, w którym informuje, że w dniu 24 stycznia 2024 roku przestał pobierać opłatę za utrzymanie numeru w sieci w ofercie na kartę.

„Opłata w wysokości 5 zł była naliczana za każde 31 dni braku aktywności Abonenta w okresie od 4.04.2022 r. do 24.01.2024 r.” – wskazano.

Dodano również, że w związku z wątpliwościami UOKiK zostaną zwrócone byłym klientom środki, które są równowartością pobranych opłat za utrzymanie numeru w sieci. Dotyczy to osób, które z usług operatora przestały korzystać i wcześniej zwrotu nie otrzymały.

Operator informuje, że byli klienci oferty Orange na kartę, którym w okresie od 4 kwietnia 2022 do 24 tycznia 2024 roku pobrana została opłata za utrzymanie numeru w sieci i którzy nie dostali zwrotu środków do tej pory, jako doładowanie konta oferty na kartę lub korektę faktury (nie mają konta w Orange)” mogą złożyć wniosek o zwrot środków, do dnia 18 grudnia 2024 roku,

Osoby, których dotyczy komunikat, mogą zrobić to za pomocą specjalnego formularza, do którego należy dołączyć PESEL lub numer dokumentu podany przy rejestracji numeru w Orange, numer telefonu, z którego była pobrana opłata za utrzymanie numeru w sieci oraz numer rachunku bankowego, na który przelany zostanie zwrot. Orange deklaruje, że środki zostaną przelane najpóźniej do 18 lutego 2025 roku.

Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl