Otwarcie nowego sklepu Lidl w Warszawie. Karol Okrasa gotował na żywo! Przyszły tłumy klientów!

Już 24 października o godzinie 7:00 przy al. Krakowskiej 79 otwarty został nowy sklep sieci Lidl Polska w Warszawie. Z okazji otwarcia na klientów czeka specjalna oferta produktów w promocyjnych cenach.

W sklepie klienci znajdą produkty marek własnych Lidl, m.in.: „Chrupiące z Pieca” – pyszne, aromatyczne pieczywo, wędliny „Pikok”, świeże mięso „Rzeźnik”, produkty BIO czy świeże owoce i warzywa dostępne w ramach „Ryneczku Lidla”.

Firma Lidl od lat współpracuje z polskimi producentami, proponując konsumentom produkty pochodzące zarówno od branżowych liderów jak i mniejszych, lokalnych dostawców. W asortymencie sklepu znajduje się już ponad 50 produktów marek własnych oznaczonych godłem „Teraz Polska”.

W okresie od czwartku, 24 października, do soboty, 2 listopada, wiele artykułów objętych zostanie specjalnymi promocjami cenowymi.

W sklepie Lidl w Warszawie znaleźć będzie można również ofertę tygodni tematycznych z produktami charakterystycznymi dla różnych kuchni świata oraz bogatą ofertę artykułów przemysłowych, które w Lidlu pojawiają się średnio trzy razy w tygodniu. W nowej placówce, klienci będą mogli nabyć m.in. szeroki asortyment tekstyliów oraz artykułów gospodarstwa domowego w bardzo atrakcyjnych cenach!

W dniu otwarcia, od godziny 14:00, Lidl przeprowadził live cooking z Karolem Okrasą i Pawłem Małeckim. Na miejscu było można także skorzystać z porad dietetyka. Osoby, które odwiedziły sklep Lidl w dniu otwarcia, mogły nabyć wiele produktów w wyjątkowo atrakcyjnych cenach oraz skorzystać z dodatkowych promocji w aplikacji Lidl Plus.

Sklep sieci Lidl w Warszawie ma powierzchnię sali sprzedaży wynoszącą ponad 1350 m2. W obiekcie zostało zatrudnionych 30 osób. Placówka jest czynna od poniedziałku do soboty w godzinach od 7:00 do 22:00, a w niedziele handlowe od 08:00 do 21:00. Zmotoryzowani klienci mogą korzystać z 90 miejsc parkingowych.

„W myśl hasła „Więcej na radość z życia” produkty oferujemy w atrakcyjnych, niskich cenach, podkreślając tym samym, jak pełniej cieszyć się życiem każdego dnia dzięki oszczędności czasu oraz pieniędzy. Kupujący zawsze mogą znaleźć w sklepach Lidl różnorodne artykuły i promocje. Zapraszamy wszystkich klientów do korzystania z naszej oferty w nowo otwartej placówce w Warszawie” – podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communication, Lidl Polska.

W trosce o lepsze jutro – ekologiczne rozwiązania w sklepie Lidl

W placówce wykorzystano ekologiczne rozwiązania m.in.:

  • instalację ogrzewania wykonaną w oparciu o gruntowe pompy ciepła,
  • odzysk ciepła z urządzeń chłodniczych,
  • energooszczędne oświetlenie LED.

Powyższe rozwiązania mają za zadanie zwiększenie efektywności energetycznej obiektu, uczynienie placówki obiektem energooszczędnym, co w konsekwencji przyczynia się do ochrony środowiska naturalnego.

Copyright © 2016-2019 warszawawpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Powered by BLUEICE Warszawę w Pigułce obsługuje Biuro Rachunkowe MP-Consulting i Partnerzy s.c.