Pierwszy Lidl w samym centrum Warszawy
Płatna współpraca z Lidl Polska.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, Lidl Polska otworzył dziś pierwszy sklep w samym sercu stolicy – przy ul. Tamka, nieopodal Krakowskiego Przedmieścia i Nowego Światu. To duże ułatwienie dla mieszkańców Powiśla, którzy czekali na to od dawna. W dniu otwarcia dla klientów przygotowano atrakcyjne promocje oraz poczęstunek.
Nowy sklep Lidl Polska mieści się przy ul. Tamka 40 i pozwoli na szybkie zakupy nie tylko zamieszkującym okolicę mieszkańcom, lecz także studentom uczęszczającym na zajęcia Uniwersytetu Warszawskiego czy turystom zwiedzającym stolicę. To pierwszy sklep sieci w samym sercu Warszawy, dzięki któremu dostęp do jakościowych produktów w niskich, lidlowych cenach będzie jeszcze łatwiejszy.
Jak pozostałe sklepy sieci, ten również będzie wyposażony w system kas samoobsługowych oraz w innowacyjne elektroniczne cenówki, dzięki którym klienci będą mogli łatwo odczytać ceny produktów. To rozwiązanie, które pozwala na dużą oszczędność papieru i zasobów drzew. W sklepie wykorzystano również elementy zrównoważonego budownictwa jak m.in. oświetlenie LED, czy odzysk ciepła z lad chłodniczych.
Nowy sklep sieci Lidl Polska przy ul. Tamka ma powierzchnię sali sprzedaży wynoszącą ok. 800 mkw. W obiekcie zatrudniono 27 osób. Placówka będzie czynna od poniedziałku do soboty w godzinach od 6.00 aż do 23.00, a w niedziele handlowe od 8.00 do 21.00. Z uwagi na lokalizację, zmotoryzowani klienci będą mogli korzystać z ok. 13 miejsc parkingowych.
– Jako Lidl Polska rozwijamy sieć naszych sklepów, zapewniając szeroką gamę produktów wysokiej jakości w niskich cenach, wyprodukowanych w sposób zrównoważony. Ponadto zachęcamy do pobierania naszej bezpłatnej aplikacji Lidl Plus, dzięki której klienci mogą korzystać z dodatkowych kuponów, akcji promocyjnych oraz opcji płatności mobilnej Lidl Pay. Cieszymy się, że otwierając nowe placówki, tworzymy jednocześnie nowe miejsca pracy dla lokalnych społeczności. Lidl Polska, jako odpowiedzialny pracodawca, zapewnia swoim pracownikom atrakcyjne i jedne z najwyższych wynagrodzeń w handlu, szeroki pakiet benefitów pozapłacowych oraz możliwość rozwoju zawodowego – podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR, Lidl Polska.
W nowo otwartym sklepie nie zabraknie świeżych owoców i warzyw w ramach „Ryneczku Lidla” (w tym także szeroki wybór BIO), pieczywa bez konserwantów z „Piekarni w sercu Lidla”, a także chętnie wybieranych przez konsumentów marek takich jak: „Pikok” – wędliny, „Pilos” – nabiał, oraz szerokiego asortymentu produktów w „Strefie Wege”, jak również kosmetyków marki „Cien”. W asortymencie sklepów znajdziemy także odzież oraz produkty przemysłowe w niskich cenach. Lidl od lat współpracuje z polskimi producentami, proponując konsumentom wyroby pochodzące zarówno od branżowych liderów, jak i mniejszych, lokalnych dostawców. Zawsze, gdy istnieje możliwość współpracy z krajowym dostawcą, sieć stawia na polskie produkty.
Redaktor naczelny portalu. Absolwent Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.