Stadion Narodowy ma sponsora tytularnego – zmienia nazwę!
W 2014 roku Stadion Narodowy wygenerował niewielkie straty. 2015 rok ma wielkie szanse zamknąć się dla obiektu na plusie. Umowa z nowym sponsorem ma poprawić kondycję finansową stadionu, którego roczny koszt utrzymania to aż 15 mln złotych.
Koszty rosną wraz z ilością imprez, jakie odbywają się na obiekcie. W 2014 roku było ich niemal 30 – jednak zanotowano stratę w wysokości 700 tyś złotych.
W 2015 na Narodowym jest organizowanych kilka tańszych imprez. W maju nad stadionem objęło pieczę UEFA. Jednak to podpisanie umowy sponsorskiej ma przesądzić o dochodowości obiektu.
Jak poinformowało Radio ZET Polska Grupa Energetyczna została sponsorem tytularnym Stadionu Narodowego. Decyzja ma zostać oficjalnie ogłoszona dziś w południe. Umowę już podpisano. Skrót PGE trafi do nazwy stadionu.
Redaktor naczelny portalu. Absolwent Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.