Stadion Narodowy ma sponsora tytularnego – zmienia nazwę!

W 2014 roku Stadion Narodowy wygenerował niewielkie straty. 2015 rok ma wielkie szanse zamknąć się dla obiektu na plusie. Umowa z nowym sponsorem ma poprawić kondycję finansową stadionu, którego roczny koszt utrzymania to aż 15 mln złotych.

Stadion Narodowy w Warszawie. Fot. Tapeteos.pl

Stadion Narodowy w Warszawie. Fot. Tapeteos.pl

Koszty rosną wraz z ilością imprez, jakie odbywają się na obiekcie. W 2014 roku było ich niemal 30 – jednak zanotowano stratę w wysokości 700 tyś złotych.

W 2015 na Narodowym jest organizowanych kilka tańszych imprez. W maju nad stadionem objęło pieczę UEFA. Jednak to podpisanie umowy sponsorskiej ma przesądzić o dochodowości obiektu.

Jak poinformowało Radio ZET Polska Grupa Energetyczna została sponsorem tytularnym Stadionu Narodowego. Decyzja ma zostać oficjalnie ogłoszona dziś w południe. Umowę już podpisano. Skrót PGE trafi do nazwy stadionu.


Uwaga! Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiując treści i grafikę z naszej strony akceptujesz warunki umowy licencyjnej.

Copyright © 2016-2019 warszawawpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Powered by BLUEICE Warszawę w Pigułce obsługuje Biuro Rachunkowe MP-Consulting i Partnerzy s.c.
c