Tak tarcza „Anna” przebijała się przez ścianę stacji „Szwedzka” [WIDEO]

Tarcza Anna ok. 9.00 rano w sobotę i przebiła ścianę stacji „Szwedzka”. Zobaczcie, jak to wyglądało.


 

„Tarcza Anna drążąca tunel #metro2 jest już na stacji Szwedzka! Dziś przebiła ścianę stacji. Teraz czeka ją drążenie tunelu do ostatniej stacji – Wileńska. Łącznie Anna wydrąży tunel o długości ponad 2 km.” – napisała wiceprezydent Renata Kaznowska.

Rozbudowa II linii metra to sześć nowych stacji, trzech w stronę Targówka i trzech w stronę Woli. Po wschodniej stronie powstaną więc stacje: Szwedzka, Targówek i Trocka z której dojazd do ścisłego centrum stolicy będzie możliwy w zaledwie kwadrans. Po lewej stronie miasta planowane są stacje Płocka, Młynów i Księcia Janusza. Budowa rozpoczęła się w pod koniec kwietnia 2016 roku. Planowane zakończenie prac to 2019 rok. To jednak nie koniec prac. Wstępna koncepcja zakłada rozbudowę II linii na Bródno oraz Ursus.

Ma powstać też III linia. Wstępne założenia to połączenie obecnej stacji Stadion Narodowy z Gocławiem przez Grochów. W 2015 roku władze miasta poinformowały, że budowa linii M3 rozpocznie się po 2020 roku (z okresem rozliczenia do 2023 r.). Taką samą perspektywę otrzymała rozbudowa dalszej części II linii metra. Jest to spowodowane możliwością przyznania stolicy środków z Unii Europejskiej.

Copyright © 2016 warszawawpigulce.pl Powered by BLUEICE Warszawę w Pigułce obsługuje Biuro Rachunkowe MP-Consulting i Partnerzy s.c.