Testowaliśmy włoski smak McFlurry, którego Polska nie może się doczekać

W ostatniej wycieczce do Włoch, mieliśmy przyjemność spróbować czegoś, czego w naszym kraju nie uświadczymy – pistacjowego McFlurry. To wyjątkowe połączenie kremowych lodów z intensywnym smakiem pistacji, choć nie jest dostępne w Polsce, zyskało wielu zwolenników wśród tych, którzy mieli okazję je degustować.

Fot. Warszawa w Pigułce

Fot. Warszawa w Pigułce

Początki Pistacjowej Przygody

@warszawawpigulce♬ dźwięk oryginalny – WarszawawPigulce

Przygoda z pistacjowym McFlurry rozpoczęła się w malownicze Wenecji, gdzie postanowiliśmy sprawdzić, na co tak naprawdę stać ten zielony deser. Na pierwszy rzut oka, jego bogaty kolor oraz posypka z kruszonki zapowiadały cukrowe przeładowanie. Jednak w miarę jedzenia, słodycz zaczęła ustępować miejsca głębokiemu i autentycznemu smakowi pistacji, który doskonale komponował się z chłodną kremowością lodów.

Cena i Dostępność

Za tę pistacjową przyjemność zapłaciliśmy 4,2 euro, co jest ceną porównywalną z innymi wariantami McFlurry oferowanymi w sieci McDonald’s w Europie. Mimo to, wartość dodana, jaką wnosi unikalny smak pistacji, sprawia, że cena ta wydaje się całkiem uzasadniona.

Głosy za Wprowadzeniem do Polski

Po naszym powrocie, entuzjazm wokół pistacjowego McFlurry tylko się zwiększał. Na licznych forach internetowych oraz w mediach społecznościowych, polscy miłośnicy McDonald’s nie kryją rozczarowania, że nie mogą cieszyć się tym smakiem w rodzimych restauracjach. Wielu z nich apeluje o wprowadzenie tego deseru do stałej oferty, co świadczy o rosnącej popularności nietypowych smaków oraz oczekiwaniach konsumentów wobec globalnych marek.

Nasze Wrażenia i Nadzieje

Nasze pierwsze wrażenia z degustacji tego lodowego specjału możecie zobaczyć na naszym filmie, który opublikowaliśmy w serwisie TikTok. Z całą pewnością, pistacjowy McFlurry to propozycja, która mogłaby wzbogacić menu polskich McDonald’s, przynosząc świeżość i nowość, na które czeka wielu klientów.

Podczas gdy Polska wciąż czeka na swoją pistacjową szansę, mamy nadzieję, że głosy konsumentów zostaną usłyszane, a McFlurry z pistacjami dołączy do stałej oferty menu. Tymczasem, pozostaje nam zazdrościć naszym włoskim przyjaciołom i czekać na kolejne smakowe rewolucje, które, miejmy nadzieję, szybko przekroczą granice i zagoszczą także u nas.

Obserwuj nas w Google News
Obserwuj
Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl