Uwaga! Bank ograniczy zakres usług! Ważny komunikat dla klientów
W nocy z czwartku (20 lipca) na piątek (21 lipca), bank ING przewiduje przerwę techniczną. Ograniczenia w dostępności usług będą miały miejsce między 1:05 a 1:30.
W tym czasie aplikacja mobilna oraz platforma bankowości internetowej Moje ING będą oferować jedynie podstawowe funkcje.
Podczas przerwy serwisowej będziesz mógł sprawdzić saldo na swoich kontach oraz zlecić przelewy. Niemniej jednak, pozostałe opcje, takie jak przeglądanie historii transakcji, wprowadzanie zmian w posiadanych produktach czy zamówienie nowych, będą czasowo wyłączone. W tym okresie nie będzie również możliwości korzystania z płatności kodami BLIK.
Płatności kartami debetowymi i kredytowymi oraz wypłaty z bankomatów będą dostępne bez przerwy.
W przypadku zagubienia karty w czasie przerwy serwisowej, nie czekaj na zakończenie prac serwisowych. Skontaktuj się natychmiast z infolinią pod numerem +48 32 357 00 12, a nasi specjaliści zajmą się zablokowaniem karty.
Z zawodu językoznawca i tłumacz języka angielskiego. W redakcji od samego początku.