Uwaga klienci tego banku muszą przygotować się na przerwę w działaniu. Co nie będzie działać?
Bank Pocztowy informuje swoich klientów o zaplanowanej przerwie technicznej, która ma na celu wprowadzenie usprawnień i modernizacji systemów. Prace techniczne odbędą się w nocy z piątku na sobotę, 22 na 23 marca, w godzinach od 22:00 do 4:00. W tym czasie dostęp do wielu usług bankowych zostanie tymczasowo ograniczony.
### Jakie usługi zostaną wyłączone?
Klienci Banku Pocztowego powinni przygotować się na tymczasowe niedogodności w dostępie do następujących usług:
– **Płatności mobilne Blik**: popularna metoda płatności nie będzie dostępna, co może wpłynąć na szybkość i wygodę dokonywania transakcji.
– **Płatności Pay-By-Link**: alternatywna forma płatności online również zostanie czasowo zawieszona.
– **Płatności MoneyGram**: międzynarodowy transfer pieniędzy nie będzie możliwy do zrealizowania w trakcie przerwy.
– **Przelewy i operacje na kartach** w bankowości internetowej i mobilnej: ograniczenia dotkną zarówno krajowych, jak i zagranicznych transakcji.
– **Automatyczne płatności za autostrady Autopay**: użytkownicy tej usługi mogą napotkać problemy z opłaceniem przejazdów.
– **Doładowania telefonów na kartę**: czasowa niedostępność tej funkcji może wpłynąć na użytkowników korzystających z przedpłaconych usług telekomunikacyjnych.
– **Wnioski online**: tymczasowo nie będzie można składać wniosków o kredyt, karty debetowe, karty kredytowe, przeniesienie rachunku z innego banku, a także o udział w promocjach bankowych i produktach finansowych.
### Co jeszcze warto wiedzieć?
– Usługi zostaną przywrócone po zakończeniu prac technicznych, planowanej na godzinę 4:00 w sobotę, 23 marca.
– Klienci mogą napotkać na ograniczenia także w placówkach Poczty Polskiej, gdzie obsługa produktów bankowych oraz wpłaty i wypłaty gotówkowe będą chwilowo zawieszone.
– Bank Pocztowy zachęca do zaplanowania z góry ważnych transakcji i operacji bankowych, aby uniknąć potencjalnych niedogodności.
Przerwa techniczna jest niezbędna dla wprowadzenia usprawnień i zapewnienia wysokiej jakości usług dla klientów Banku Pocztowego.
Z zawodu językoznawca i tłumacz języka angielskiego. W redakcji od samego początku.