Uwaga! Uruchomiono specjalna infolinię dla kupców z Marywilskiej

Zakład Ubezpieczeń Społecznych podjął bezprecedensową decyzję i uruchomił specjalny program wsparcia dla przedsiębiorców poszkodowanych w pożarze Centrum Handlowego Marywilska 44. W ramach tej inicjatywy, we wszystkich warszawskich placówkach ZUS wyznaczono stanowiska, gdzie kupcy mogą uzyskać informacje o możliwych formach pomocy. Wśród udogodnień znajdują się m.in. odroczenie terminu płatności składek czy rozłożenie zaległych należności na raty.

Fot. Pixabay / Warszawa w Pigułce

Aby ułatwić formalności, w oddziałach zostali powołani specjalni doradcy ds. ulg i umorzeń, których zadaniem jest kompleksowa pomoc w dokumentach. Jednak prawdziwym przełomem jest uruchomienie specjalnej infolinii działającej w dniach 13-17 maja w godzinach 8:00-15:00 pod numerem 22 590 25 01. Dzwoniąc na tę linię, wszyscy poszkodowani otrzymają szczegółowe informacje na temat dostępnych ulg w opłacaniu składek.

ZUS zdaje sobie sprawę z bardzo trudnej sytuacji kupców z Marywilskiej i dlatego zdecydował się na ten bezprecedensowy krok. Celem jest ułatwienie im przetrwania kryzysu po pożarze. Warunkiem skorzystania z ulg jest złożenie wniosku wraz z dokumentacją finansową w placówce ZUS – formularze są dostępne na miejscu i online.

To historyczna szansa dla poszkodowanych biznesmenów. Oby władze innych instytucji poszły w ślady ZUS i również zaoferowały skuteczną pomoc dotkniętym tragicznym pożarem przedsiębiorcom z Marywilskiej.

Obserwuj nas w Google News
Obserwuj
Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl