Ważny komunikat UOKiK! Właściciele tych pojazdów dostaną wezwanie do serwisu

Jak wyjaśnia Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, osiem modeli, łącznie 378 samochodów osobowych marki Volvo zostało objętych przez producenta kampanią naprawczą, w związku z niezgodnym ze standardami montażem pedału hamulca. Właściciele będą musieli zgłosić się do serwisantów

Fot. Shutterstock

Jak wskazuje w komunikacie na swojej oficjalnej stronie UOKiK, Volvo Car Poland Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w modelach samochodów: S60, V60, S90, V90, V90CC, S90L, XC60 i XC90 z roku modelowego 2020, pedał hamulca mógł nie zostać zamontowany zgodnie ze specyfikacją producenta.

To natomiast może spowodować  nieprawidłowości w działaniu hamulca lub całkowitego braku działania hamulca zasadniczego. Dodano jednak, że elektryczny hamulec postojowy działa standardowo i może być użyty do zatrzymywania pojazdu. Wskazano, że właściciele wyżej wspomnianych pojazdów zostaną poinformowani o prowadzonej kampanii, a także konieczności zgłoszenia się do autoryzowanych serwisów. W Polsce kampanią naprawczą zostało objętych łącznie 378 pojazdów.

Obserwuj nas w Google News
Obserwuj
Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl