Wyższy standard obsługi i innowacyjna przestrzeń – Alior Bank otwiera nowoczesny oddział w Warszawie
Alior Bank sukcesywnie modernizuje swoje oddziały i wprowadza najnowocześniejsze rozwiązania usprawniające obsługę klientów. 14 października br. w Warszawie została otwarta kolejna digitalowa placówka banku. Zmodernizowana przestrzeń, znajdująca się przy ul. Malborskiej 1, zaskakuje klientów wygodą, nowoczesnym wystrojem oraz rozwiązaniami ekologicznymi, a także zapewnia im jeszcze wyższy standard obsługi.
Placówka w nowej formule sprawia przyjazne i przytulne wrażenie, a jednocześnie kojarzy się z profesjonalizmem i budzącym zaufanie światem finansów. Dzięki innowacyjnemu zagospodarowaniu przestrzeni projekt całkowicie zmienia sposób kontaktu klienta z bankiem. Oddziały stają się łącznikiem pomiędzy światem online i offline oraz służą budowaniu relacji z klientami i poznawaniu ich potrzeb. W ten sposób Alior Bank chce być partnerem dla każdego, komu zależy na komfortowej i sprawnej obsłudze.
– Nowe oddziały zaprojektowane są także z myślą o klientach, którzy decyzje finansowe chcą podejmować dyskretnie, w absolutnym komforcie i przy profesjonalnym wsparciu naszych doradców. Dzięki przemyślanej i odpowiednio zaprojektowanej przestrzeni będą mieli idealne warunki. Oferujemy im wydzieloną strefę spotkań i wyciszone pomieszczenia, których ściany są przesłonięte grafiką uniemożliwiającą identyfikację przebywających w nich osób – mówi Dariusz Szwed, wiceprezes zarządu Alior Banku.
Nowocześnie zmodernizowana przestrzeń
Oddział Alior Banku w Warszawie został podzielony na trzy główne strefy, z których każda pełni odmienną rolę. Pierwsza, czyli strefa obsługi, obejmuje m.in. przestrzeń powitalną, gdzie na klientów czeka kawa i herbata z upraw ekologicznych oraz filtrowana woda. Następnie mogą oni przejść do wydzielonych stanowisk obsługowych, które dają poczucie komfortu oraz zapewniają dyskrecję.
Z kolei w strefie digital klienci wypróbują bankowość internetową i aplikację mobilną Alior Banku.
Tu wsparcia udzieli im bankier, który nie tylko pomoże zalogować się do urządzeń, ale również przedstawi możliwości wspomnianych systemów.
Z myślą o komforcie klientów, wydzielona została także strefa spotkań, zaprojektowana do rozmów sam na sam z bankierem. Wyciszone akustycznie pomieszczenia sprzyjają spotkaniom, które wymagają szczególnej prywatności. Szklane ściany gabinetów są natomiast przesłonięte grafiką uniemożliwiającą identyfikację przebywających w nich osób.
Oddział w zgodzie z naturą
Alior Bank stawia na efektywne oraz przyjazne dla społeczeństwa oraz środowiska procesy i wdrożenia. Z tego względu w oddziale zostały wykorzystane materiały i produkty od lokalnych dostawców, a duża część z nich została pozyskana z recyklingu. Przykładem są blaty wyprodukowane z przetworzonych kubków po jogurtach, a także tapicerki i sufity z materiału po recyklingu butelek PET. Część wyposażenia została wytworzona z drewna z roślin szybkorosnących.
Co więcej, placówka została zaprojektowana tak, aby ograniczać zużycie zasobów, poczynając od redukcji drukowanych dokumentów po oświetlenie. Zamontowane w przestrzeni światła LED dopasowują natężenie światła do pory dnia. W oddziale można napić się filtrowanej kranówki – zarówno gazowanej, jak i niegazowanej, a akcesoria do serwowania napojów są w 100 proc. biodegradowalne.
Jedno miejsce, wiele możliwości
W oddziale Alior Banku przy ul. Malborskiej 1 w Warszawie oprócz kwestii związanych z finansami osobistymi, domowymi oraz firmowymi, klienci mogą uzyskać również wsparcie w przypadku coraz bardziej popularnych usług pozabankowych. Dotyczy to na przykład złożenia wniosków w ramach programów – Rodzina 500+ oraz „Czyste powietrze”, który umożliwia klientom skorzystanie z dwóch kredytów – gotówkowego i ratalnego na wymianę starych pieców i montaż instalacji fotowoltaicznych. Wizyta w Alior Banku to także okazja do zapoznania się z nowoczesną ofertą odpowiadającą na potrzeby i najważniejsze wyzwania klientów. Wśród produktów znajduje się chociażby „Pożyczka Stabilna” z gwarancją stałej raty, nawet w przypadku zmian poziomu stóp procentowychczy usługi Alerty BIK, która ostrzega klientów przed próbami wyłudzenia ich danych.
Osoby, które odwiedzą oddział będą miały także szansę zaznajomić się z możliwościami, jakie daje bankowość elektroniczna. – Oddziały, w których na naszych klientów czekają profesjonalni doradcy, pozwalają budować im długotrwałe relacje, bazując na bezpośrednim kontakcie i indywidualnym podejściu. Doskonale pełnią też nową rolę i pomagają klientom bezpiecznie przejść ze świata offline do świata online, który otwiera przed nimi szereg nowych możliwości. Nasza sieć stacjonarna jest więc nieodłącznym elementem kontaktu z klientami – podkreśla Dariusz Szwed.
Oddział Alior Banku przy ul. Malborskiej 1 w Warszawie dostępny jest dla klientów od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 17.00.
Alior Bank sukcesywnie modernizuje swoje oddziały i wprowadza najnowocześniejsze rozwiązania usprawniające obsługę klientów. Plan zakłada, że do końca 2022 roku zostanie otwartych 110 takich placówek w całym kraju.
Redaktor naczelny portalu. Absolwent Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.