Zapowiedź nowych maskotek w sieci Biedronka? Odkrywamy nazwę świeżo upieczonej kolekcji [25.06.2023]
Fani sieci supermarketów Biedronka na całym obszarze Polski mogą być w nastroju świętowania. Sieć jest na dobrej drodze do wzbogacenia swojej oferty o nową serię pluszaków pod tajemniczą nazwą „Gang Mocniaków”. Prawdopodobnie to zaskakujące rozwiązanie stanowi reakcję na rosnący popyt na zabawki, które są nie tylko atrakcyjne, ale także edukacyjne i inspirujące dla młodych użytkowników.
Według informacji zgromadzonych na stronie dlahandlu.pl, firma Jeronimo Martins Polska, która zarządza siecią Biedronka, złożyła wniosek w Polskim Urzędzie Patentowym o prawo do znaku towarowego „Gang Mocniaków”. Proces rejestracji ruszył 1 czerwca, a wiadomość o udzieleniu rejestracji stała się publiczna 12 czerwca.
Biedronka nie udostępniła jeszcze szczegółowych informacji na temat znaczenia i zastosowania nowego znaku towarowego. Jednak na podstawie dostępnych danych na stronie Urzędu Patentowego RP można przypuszczać, że „Gang Mocniaków” prawdopodobnie będzie powiązany z pluszakami, grami, w tym również online, oraz kartami lojalnościowymi.
„Gang Mocniaków”, jak można przypuszczać na podstawie poprzednich kampanii promocyjnych, prawdopodobnie składać się będzie z różnorodnych pluszaków, które nie tylko wykazują się doskonałym wykonaniem, ale też posiadają unikalne osobowości.
Każdy pluszak z „Gangu Mocniaków” mógłby symbolizować różne wartości, takie jak odwaga, uczciwość, kreatywność, czy dbałość o środowisko naturalne. Te maskotki, stworzone z myślą o dzieciach w różnym wieku, mają być ich towarzyszami w codziennych przygodach i pomagać im w odkrywaniu otaczającego świata.
Z zawodu językoznawca i tłumacz języka angielskiego. W redakcji od samego początku.