Gigantyczna promocja i awantura na profilu Lidla. Klienci: „nie dało się kupić!”

Sieć sklepów Lidl w Polsce niedawno wprowadziła atrakcyjną promocję na swój produkt kuchenny – robota Monsieur Cuisine Smart, popularnie nazywany Lidlomixem. Jednak, jak donoszą klienci na fanpage’u Lidl Polska, urządzenie wyprzedało się w mniej niż minutę.

Fot. Strona Lidla

Zgodnie z ogłoszeniem na fanpage’u Lidl Polska na Facebooku, klientów miała kusić „najniższa cena w historii” i obniżka nawet do 70 proc. na 1400 produktów. Wszyscy jednak zwracali uwagę, że największą promocją objęto Lidlomixa, który w dniu promocji był tańszy o 700 zł.

Wielu klientów doświadczyło problemów z zakupem Lidlomixa. Na stronie Lidl Polska na Facebooku pojawiły się liczne komentarze wyrażające frustrację i rozczarowanie. Klienci narzekali na to, że mimo obecności produktu w gazetce promocyjnej, w rzeczywistości robot kuchenny okazał się dla nich niedostępny. Niektórzy użytkownicy zgłaszali, że system sprzedaży online zawiódł, kiedy to produkt miał być dostępny. Były również skargi na to, że po dodaniu produktu do koszyka online i podjęciu próby zakupu, system pokazywał, że produkt jest już wyprzedany.

Lidl podkreśla, że produkt jest także do kupienia w sklepach stacjonarnych. Czy liczba sprzętów usatysfakcjonuje klientów? Wkrótce się przekonamy.

Fot. Facebook

Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl