PKO BP wysyła pilne powiadomienia na smartfony klientów

PKO Bank Polski wykorzystał aplikację mobilną IKO do wysyłania powiadomień na telefony użytkowników. Zachęca ich do zapoznania się z ważnymi informacjami dotyczącymi kart płatniczych.

Fot. Warszawa w Pigułce

Klienci PKO BP otrzymują powiadomienia, które kierują ich na specjalną stronę internetową banku. Na tej stronie bank przedstawia kompleksowy zestaw wskazówek dotyczących bezpiecznego korzystania z kart płatniczych w różnych sytuacjach.

Strona zawiera trzy główne sekcje:

  • Wypłaty z bankomatów
  • Płatności w sklepach
  • Płatności w internecie

W każdej z tych sekcji bank prezentuje szczegółowe zalecenia, które pomogą klientom uniknąć potencjalnych zagrożeń związanych z używaniem kart płatniczych.

Niektóre z kluczowych porad to:

  • Dokładne sprawdzanie bankomatów przed użyciem
  • Ochrona PIN-u podczas transakcji
  • Zachowanie ostrożności przy udostępnianiu danych karty
  • Unikanie podejrzanych stron internetowych podczas zakupów online

To jednak tylko wierzchołek góry lodowej, bo kilka a porad prowadzi do szerszych artykułów dotyczących bezpieczeństwa. Wygląda na to, że bank chce minimalizować sytuację w której klient padnie ofiarą oszustów lub naciągaczy.

Obserwuj nas w Google News
Obserwuj
Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl