Podczas nagrywania do Książula podszedł chłopak. Nie uwierzycie, co powiedział

Warszawa, Nocny Market – miejsce, gdzie żywność uliczna spotyka się z miejską kulturą. To tutaj, podczas jednej z ostatnich wizyt, youtuberzy Wujek i Książulo doświadczyli niezwykłego spotkania, które stało się przykładem potęgi społecznościowych mediów w promowaniu lokalnych biznesów.

Fot. Youtube/Książulo

Podczas spaceru po największym w Polsce targu street foodowym, twórcy zostali zaskoczeni przez młodego mężczyznę, syna właściciela popularnego stoiska z rurkami na Wolskiej 50. W emocjonalnych słowach wyraził swoją wdzięczność za wpływ, jaki wizyta youtuberów miała na jego rodzinną działalność gastronomiczną. „Po tym, jak nas odwiedziliście, kolejki wzrosły gigantycznie. Odbudowaliście nasz interes,” mówił chłopak.

Dzięki filmowi opublikowanemu przez youtuberów, stoisko z rurkami stało się miejscem pielgrzymek smakoszy z całej Polski. Od rana przed otwarciem lokalu zaczęły ustawiać się kolejki. Ludzie z różnych zakątków kraju, od Szczecina po Kraków, przyjeżdżali, by spróbować słynnych już rurek, zachęceni pozytywnymi recenzjami na kanale Wujka i Książulo.

Szczególnie popularna stała się „naklejka Muala”, oznaczająca miejsce wyjątkowo smaczne według jednego z youtuberów, co dodatkowo przyciągało gości. „Ludzie przychodzą, biorą naszą rurkę i robią sobie zdjęcie z Mualą,” relacjonował syn właścicieli.

Efekt tej niespodziewanej promocji był tak duży, że właściciele stoiska mogli pozwolić sobie na pierwszą rodzinna podróż zagraniczną. „Jedziemy wyobraźcie sobie w tym roku pierwszy raz za granicę całą rodziną, bo po prostu możemy sobie na to pozwolić. Naprawdę bardzo, bardzo wam dziękuję,” dzielił się wzruszony młody mężczyzna.

Youtuberzy, dotknięci historią i sukcesem rodzinnego przedsiębiorstwa, życzyli chłopakowi i jego bliskim miłych wakacji. Książulo podsumował to wydarzenie słowami: „Niesamowite to było.”

Ta historia pokazuje, jak wielki wpływ mogą mieć media społecznościowe na lokalne biznesy, przekształcając je z mało znanych punktów na mapie miasta w miejscówki rozpoznawalne i odwiedzane przez gości z całej Polski. To również przypomnienie o sile społeczności internetowych i możliwościach, jakie dają w promowaniu małych i średnich przedsiębiorstw.

Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl