KFC żartuje z wypadku cysterny. Reklama level hard
Nie wiadomo czy śmiać się czy płakać, kiedy czyta się najnowszą reklamę KFC w mediach społecznościowych. Z jednej strony wypadek to jednak wypadek i ucierpiał w nim kierowca. Z drugiej jednak wypadek nietypowy, okrzyknięty przez zagraniczne media jako „przepyszny”, a dział związany z social mediami zareagował błyskawicznie i dość… kreatywnie.
Wypadek na A2 w kierunku Warszawy odbił się szerokim echem w mediach. Zagraniczne nazwały go mianem „przepysznego”.
Cysterna przewoziła ciepłą, płynna czekoladę. Po wypadku rozlała się na asfalcie i zastygła.
„Kierowca został ranny. Prawdopodobnie ma złamaną rękę. Był przytomny i został zabrany do szpitala” – podawał portal TVN24.
„Służby będą musiały nie tylko podnieść cysternę, ale też usunąć z jezdni czekoladę. Utrudnienia potrwają kilka godzin” – informowało Radio Poznań.
KFC postanowiło zrobić z wypadku… reklamę. „Jeśli Wasza czekolada wczoraj nie dojechała to dziś możecie to nadrobić. Wpadnij do KFC na dwa Shake’i w cenie jednego” – pisze restauracja.
Mimo kontrowersyjnego przekazu negatywnych komentarzy nie ma.
Redaktor naczelny portalu. Absolwent Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.