Afera w Biedronce. Nie działają karty, nie ma zniżek na produkty [AKTUALIZACJA]

W Biedronce na Wiatracznej klienci dowiadują się przy kasie, że ich karty nie zadziałają, nie ma więc zniżek na produkty objęte normalnie promocją.  Klienci są oburzeni.

Fot. Warszawa w Pigułce

„Próbowałam kupić banany po promocyjnej cenie. Do tego jest potrzebna karta Biedronki. Taką kartę posiadam, ale okazało się że dzisiaj jest jakaś awaria i karty nie działają. Szkoda tylko że informują o tym przy kasie a nie za pomocą jakieś kartki czy na przykład ekspedientki”– informuje nas pani Barbara.

Wtórują jej inni klienci, ale na razie nie wiadomo czy jest to awaria tylko w jednym sklepie czy może dotyczy ona większej ilości placówek. Napisaliśmy do sieci, by wyjaśnić tę sprawę.

Klienci na ogół są zbulwersowani. Raczej nikt nie odkłada wziętych w promocji przedmiotów, ale każdy skarży się, że czuję się nieuczciwie potraktowany, ponieważ nikt nie informuje, że karty nie działają.

[AKTUALIZACJA] Jak dowiedzieliśmy się w biurze prasowym Jeronimo Martins, właściciela sklepu Biedronka, awaria trwała tylko kilkanaście minut i jest już zakończona. Wszyscy klienci, którzy w tym czasie nie dostali rabatu na wybrane produkty, mogą go otrzymać na podstawie paragonu.


Uwaga! Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiując treści i grafikę z naszej strony akceptujesz warunki umowy licencyjnej.

Copyright © 2016-2019 warszawawpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Powered by BLUEICE Warszawę w Pigułce obsługuje Biuro Rachunkowe MP-Consulting i Partnerzy s.c.