Arkadia zmienia nazwę. Nowe szyldy już wiszą

Unibail-Rodamco-Westfield (URW) wprowadza markę Westfield w Europie kontynentalnej, a co za tym idzie – Arkadia staje się jednym z pierwszych dziesięciu centrów pod nowym szyldem. Właśnie rozpoczyna się wspólna kampania marketingowa dla tych obiektów, co zbiega się z 15-leciem istnienia największego warszawskiego centrum handlowego.

Fot. Westfield Arkadia

Marka Westfield pojawi się po raz pierwszy w siedmiu centrach handlowych we Francji: Westfield Les Quatre Temps, Westfield Forum des Halles, Westfield Vélizy 2, Westfield Parly 2, Westfield Carré Sénart, Westfield Rosny 2 w regionie paryskim oraz Westfield Euralille w Lille. Rebranding będzie także obejmował szwedzki Westfield Mall of Scandinavia koło Sztokholmu, Westfield Arkadia w Warszawie oraz Westfield Chodov w czeskiej Pradze, a w 2020 do tego grona dołączą kolejne centra handlowe URW.

Centra te wiele łączy: rozpoznawalna lokalizacja, dogodna komunikacja, charakterystyczna architektura, optymalny dobór najemców, ponadstandardowa obsługa klienta, silna pozycja na lokalnych rynkach, doskonałe warunki do oferowania rozrywki na najwyższym poziomie oraz wysoko pozycjonowane podejście do tematu CSR.

Westfield słynie z tego, że w swoich centrach oferuje gościom wyjątkowe doświadczenia, bardzo szeroki wybór brandów, wysokiej jakości usługi oraz spektakularne koncerty i imprezy. Dzięki centralnym, wielkomiejskim lokalizacjom, Westfield zapewnia biznesowe korzyści dla obecnych w jego obiektach marek, a także dla klientów i lokalnych społeczności.

Copyright © 2016-2019 warszawawpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Powered by BLUEICE Warszawę w Pigułce obsługuje Biuro Rachunkowe MP-Consulting i Partnerzy s.c.