Awaria w dużym banku. Klienci nie mogli uzyskać dostępu do swoich pieniędzy

Klienci mBank zgłaszali problemy z działaniem BLIK oraz brakiem dostępu do konta. Z najnowszych informacji serwisu Downdetector wynika, że awaria została już opanowana.

Fot. Shutterstock

Klienci zwracali uwagę na brak możliwości zalogowania się do konta, inni, na problemy z działaniem BLIK. W oficjalnych kanałach social media brak jest jednak jakichkolwiek informacji o tym, że była awaria, choć przedstawiciele banku odpowiadali na wiadomości fanów informując, że problem jest sprawdzany.

Po godzinie 13 awarie przestały być zgłaszane i problem został rozwiązany.

Obserwuj nas w Google News
Obserwuj
Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl