Awaria w jednym polskich banków!

Klienci narzekają na problemy z zalogowaniem się do aplikacji mobilnej banku Santander. Bank wydał komunikat.

Fot. Warszawa w Pigułce

Klienci nie kryją zdenerwowania. To już kolejna awaria w Santander Banku. Póki co nie wiadomo ile potrwa usterka.

Tym razem nie można zalogować się do aplikacji mobilnej.  Przy próbie zalogowania się dostają komunikat: „Przerwa. W tej chwili nie skorzystasz z aplikacji mobilne i bankowości internetowej. Przepraszamy za utrudnienia, usuwamy problem.”

Bank radzi również, aby korzystać z tradycyjnej przeglądarki internetowej w celu zalogowania się na swoje konto bankowe.


Uwaga! Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiując treści i grafikę z naszej strony akceptujesz warunki umowy licencyjnej.

Copyright © 2016-2019 warszawawpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Powered by BLUEICE Warszawę w Pigułce obsługuje Biuro Rachunkowe MP-Consulting i Partnerzy s.c.
c