Awaria w jednym polskich banków!

Klienci narzekają na problemy z zalogowaniem się do aplikacji mobilnej banku Santander. Bank wydał komunikat.

Fot. Warszawa w Pigułce

Klienci nie kryją zdenerwowania. To już kolejna awaria w Santander Banku. Póki co nie wiadomo ile potrwa usterka.

Tym razem nie można zalogować się do aplikacji mobilnej.  Przy próbie zalogowania się dostają komunikat: „Przerwa. W tej chwili nie skorzystasz z aplikacji mobilne i bankowości internetowej. Przepraszamy za utrudnienia, usuwamy problem.”

Bank radzi również, aby korzystać z tradycyjnej przeglądarki internetowej w celu zalogowania się na swoje konto bankowe.

Niezależny portal Warszawa w Pigułce. Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: [email protected]
Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: [email protected]