Awaria w jednym z polskich banków!

Bank Millennium poinformował o chwilowej usterce związanej z bankowością elektroniczną. Klienci mają problem z logowaniem. 

Klienci banku skarżyli się na utrudniony dostęp usług. Nie działa aplikacja mobilna i strona internetowa banku. Dodatkowo są utrudnienia w korzystaniu z Millenetu.

Millennium odniósł się do skarg i przekazał informacje o awarii na swoim Twitterze.

W tej chwili trwają próby naprawy usterki. Bank przeprasza i  zapewnia, że wkrótce przywróci pełną funkcjonalność.

[AKTUALIZACJA] Przedstawiciele banku informują, że funkcjonalność serwisu internetowego Millenet i aplikacji mobilnej Banku Millennium została już przywrócona.


Uwaga! Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiując treści i grafikę z naszej strony akceptujesz warunki umowy licencyjnej.

Copyright © 2016-2019 warszawawpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Powered by BLUEICE Warszawę w Pigułce obsługuje Biuro Rachunkowe MP-Consulting i Partnerzy s.c.
c