Awaria w jednym z polskich banków!

Bank Millennium poinformował o chwilowej usterce związanej z bankowością elektroniczną. Klienci mają problem z logowaniem. 

Klienci banku skarżyli się na utrudniony dostęp usług. Nie działa aplikacja mobilna i strona internetowa banku. Dodatkowo są utrudnienia w korzystaniu z Millenetu.

Millennium odniósł się do skarg i przekazał informacje o awarii na swoim Twitterze.

W tej chwili trwają próby naprawy usterki. Bank przeprasza i  zapewnia, że wkrótce przywróci pełną funkcjonalność.

[AKTUALIZACJA] Przedstawiciele banku informują, że funkcjonalność serwisu internetowego Millenet i aplikacji mobilnej Banku Millennium została już przywrócona.

Niezależny portal Warszawa w Pigułce. Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: [email protected]
Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: [email protected]