Awaria w największym polskim banku! Klienci nie mogli się zalogować

Wczoraj klienci największego banku w Polsce, PKO BP, napotkali na poważne problemy z dostępem do swoich kont. Aplikacja mobilna IKO, z której codziennie korzystają miliony użytkowników, przestała działać poprawnie, co spowodowało sporo zamieszania i frustracji wśród klientów.

Fot. Warszawa w Pigułce

Problemy z Logowaniem

Zarówno media społecznościowe, jak i serwis Downdetector, były zalewane zgłoszeniami od klientów, którzy nie mogli zalogować się do aplikacji IKO. Wzmożona liczba zgłoszeń pojawiła się późno w nocy 6 sierpnia i utrzymywała się przez cały poranek 7 sierpnia. Przed południem liczba raportów o problemach z aplikacją sięgnęła blisko 1,7 tysiąca, co potwierdza skalę awarii.

Oświadczenie PKO BP

PKO Bank Polski szybko zareagował na zgłoszenia i wydał oficjalne oświadczenie, w którym przeprosił klientów za wszelkie niedogodności i zapewnił, że technicy intensywnie pracują nad rozwiązaniem problemu. Bank potwierdził, że problemy z logowaniem były spowodowane awarią techniczną, która wpłynęła na działanie aplikacji IKO.

Powrót do Normalności

Na szczęście, jak poinformował PKO BP, aplikacja IKO wraca już do normalnego funkcjonowania. Klienci mogą ponownie korzystać ze wszystkich funkcji aplikacji, takich jak dokonywanie płatności, sprawdzanie stanu konta czy wykonywanie przelewów.

Kolejna Awaria w Sierpniu

Warto zaznaczyć, że to już kolejna duża awaria PKO BP w tym miesiącu. Wcześniej w sierpniu również odnotowano problemy z działaniem aplikacji mobilnej, co wywołało falę krytyki ze strony użytkowników. Powtarzające się problemy techniczne skłaniają klientów do refleksji nad stabilnością i niezawodnością usług oferowanych przez bank.

Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl