Awaria w ogromnym polskim banku. „Informacja nie może zostać wyświetlona”
W banku PKO BP najprawdopodobniej doszło do awarii lub nieprzewidzianych prac serwisowych. Użytkownicy skarżą się, że nie można zalogować się do konta.
W serwisie downdetector.pl, monitorującym awarie na stronach i systemach informatycznych, od godziny 13.45 zaczęły pojawiać się zgłoszenia użytkowników. Obecnie jest ich ponad 600.
Do tego użytkownicy dopytują się w social media czy doszło do awarii, ponieważ nie mają dostępu do swoich kont. Po zalogowaniu zamiast listy kont widnieje napis, że „W tym momencie informacja nie może zostać wyświetlona”.
Na razie PKO BP nie odniósł się do zapytania użytkowników.
[AKTUALIZACJA 15:00]
„Występowały chwilowe utrudnienia w IKO, w tej chwili aplikacja już działa. Przepraszamy za niedogodności” – napisał Bank PKO w odpowiedzi na naszego tweeta.
Występowały chwilowe utrudnienia w IKO, w tej chwili aplikacja już działa. Przepraszamy za niedogodności.
— PKO Bank Polski (@PKOBP) July 20, 2023
Redaktor naczelny portalu. Absolwent Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.