Awaria w znanym banku. Klienci nie mogą płacić kartą ani zalogować się do aplikacji

W czwartek po południu klienci Santander Bank Polska masowo zgłaszali problemy z działaniem bankowości elektronicznej oraz płatnościami kartami debetowymi i kredytowymi. Według doniesień w mediach społecznościowych, aplikacja mobilna przestała działać, uniemożliwiając dostęp do rachunków. Nie działały również płatności zbliżeniowe kartami banku.

Fot. Warszawa w Pigułce

„Znowu wasza aplikacja nie działa. Znowu nie można płacić kartą” – napisał rozgoryczony klient pod adresem Santander Bank Polska na Facebooku. Inni donosili, że zostali z pełnymi koszykami przy kasie lub robiąc zakupy związane z Black Week. Część osób zwracała też uwagę, że nie przychodzą kody SMS uwierzytelniające transakcje.

Fala skarg pojawiła się po godzinie 18.00. Wynikało to z monitoringu serwisu Downdetector, który na bieżąco agreguje dane o awariach w usługach, bankach i sklepach internetowych. Według klientów, problemy trwały co najmniej kilka godzin.

Przedstawiciele Santander Bank Polska w komentarzach zapewniali, że trwają intensywne prace nad przywróceniem pełnej funkcjonalności aplikacji mobilnej i bankowości internetowej. Podkreślali jednak, że karty płatnicze Santandera powinny działać i umożliwiać zakupy. Klienci donosili jednak, że płatności kartami również są zawodne.

Na razie Santander Bank Polska nie podał informacji, co dokładnie spowodowało awarię ani kiedy uda się ją całkowicie usunąć. Klienci narzekają, że to kolejna tego typu usterka w ostatnich miesiącach.

Obserwuj nas w Google News
Obserwuj
Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl