Bank PKO BP wydaje pilny komunikat. Dotyczy wszystkich klientów
PKO Bank Polski informuje, że w związku z planowanymi pracami technicznymi w niedzielę, 9 marca, w godzinach od 03:00 do 04:00 mogą wystąpić chwilowe utrudnienia w korzystaniu z aplikacji IKO. W tym czasie użytkownicy nie będą mogli:

Fot. Warszawa w Pigułce
- zalogować się do aplikacji IKO,
- wykonać przelewów, w tym płatności w Internecie,
- wypłacić pieniędzy z bankomatów za pomocą kodu BLIK.
Jednakże, nie ma obaw o inne usługi bankowe – płatności zbliżeniowe kartą i telefonem, a także dostęp do serwisu iPKO, będą działały bez zakłóceń.
Bank prosi swoich klientów, aby w miarę możliwości dokonali wszelkich pilnych transakcji przed planowanym przerwaniem działania aplikacji IKO.
PKO Bank Polski przeprasza za wszelkie utrudnienia i dziękuje za wyrozumiałość.

Z zawodu językoznawca i tłumacz języka angielskiego. W redakcji od samego początku.
Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl