Bank wyłącza aplikację. Podano ważny komunikat dla klientów

Santander Bank Polska podjął decyzję o wyłączeniu poprzedniej wersji swojej aplikacji mobilnej. W informacji przekazanej przez bank, dowiadujemy się, że aplikacja ta będzie dostępna jedynie do 2 października. Klienci, którzy jeszcze ją mają narażają się na szereg problemów.

Fot. Shutterstock

Jeżeli masz starą aplikację powinieneś ją jak najszybciej zmienić na nową. Z komunikatu, jaki opublikował bank wynika, że aplikacja po prostu przestanie działać, nie będzie więc można skorzystać z przelewów czy BLIK.

Nowa aplikacja, o nazwie Santander mobile, została udostępniona klientom już na początku września. Cieszy się ona dużym zainteresowaniem, gdyż korzysta z niej już niemal 2,3 mln użytkowników. Jak można przeczytać w komunikacie banku: „Poprzednia wersja aplikacji będzie dostępna do 2 października. Po tym terminie nie będzie już można z niej skorzystać, dostępna będzie tylko nowa wersja Santander mobile” – informuje bank. Nowa wersja ma zapewnić szereg możliwości, które wykraczają poza zwykłą bankowość, a także usprawnić korzystanie z tych istniejących.

Warto dodać, że nowa aplikacja Santander mobile jest dostępna do pobrania zarówno ze sklepu Google Play, jak i App Store.

Obserwuj nas w Google News
Obserwuj
Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl