Biedronka wspiera małych producentów. Oto jak można nawiązać współpracę
Sprawdzony partner na trudne czasy to wartość bezcenna. Biedronka w trudnych czasach wyciąga pomocną dłoń do małych polskich firm w ramach akcji „Czas na wspieranie małych producentów”. Za pośrednictwem ponad 3000 sklepów sieci Biedronka ich produkty mogą teraz dotrzeć do milionów nowych klientów. To kolejna z szeregu inicjatyw, które w ostatnim czasie przedstawiła Biedronka, mających na celu wsparcie różnych grup społecznych, w szczególności seniorów, a także gwarantujących jeszcze większe oszczędności klientom w czasie zakupów.
Maciej Łukowski, członek zarządu i dyrektor handlowy w sieci Biedronka.
Do tej pory OSM Siedlce przede wszystkim skupiało się na współpracy z branżą HORECA, która w obecnie w zasadzie przestała funkcjonować, przez co nie składa zamówień. Gdyby przedstawiciele Biedronki nie skontaktowali się z nami, nie wiem, czy udałoby się utrzymać nam miejsca pracy. W ciągu kilku dni uzgodniliśmy warunki współpracy, a dzięki temu również my utrzymaliśmy naszych dostawców, wśród których są nie tylko rolnicy, ale także producenci opakowań, czy firmy transportowe. Co więcej, zaprezentowaliśmy klientom Biedronki zupełnie nowy produkt, jakim jest Serek Śmietankowy Krimi.
Waldemar Szajko, wiceprezes OSM Siedlce
Jesteśmy małą rodzinną firmą, działającą od 60 lat z pokolenia na pokolenie. Nawiązanie współpracy z Biedronką teraz pomogło nam po prostu przetrwać. Bez niej z wieloma naszymi pracownikami musielibyśmy odbyć bardzo trudne rozmowy o przyszłości, bo produkcja byłaby nieopłacalna. Do tego nasz certyfikowany produkt regionalny – Andruty Kaliskie trafi do klientów Biedronki.
Urszula Kinowska, właścicielka Zakładu Cukierniczego
Z zawodu językoznawca i tłumacz języka angielskiego. W redakcji od samego początku.