Brak możliwości połączenia, zła jakość dźwięku, nieoczekiwane zerwanie rozmowy. Problemy techniczne miejskiej infolinii

W związku z problemami technicznymi, które leżą po stronie operatora telefonii stacjonarnej, mogą obecnie występować trudności przy dzwonieniu do ZDM (brak możliwości połączenia, zła jakość dzwięku, nieoczekiwane zerwanie rozmowy) – informuje Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie. 

ZDM przeprasza w komunikacie:

„Za problemy przepraszamy w imieniu operatora oraz swoim. Przypominamy o możliwości korzystania z działającego 24/7/365 Miejskie Centrum Kontaktu Warszawa 19115 oraz o szeregu informacji dostępnych od ręki na stronie internetowej www.zdm.waw.pl.”

Copyright © 2016-2019 warszawawpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Powered by BLUEICE Warszawę w Pigułce obsługuje Biuro Rachunkowe MP-Consulting i Partnerzy s.c.